Emilia Clarke for Vanity Fair Italia

14.7.16 PMC 0 Comments


Emilia Clarke ma prawie trzydzieści lat, nie ma męża ani dzieci, nie ma wyglądu super laski, rzadko chodzi w butach na obcasie, nie jest blondynką, ma wygląd licealistki, normalnej wielkości biust, zero chirurgicznych poprawek oraz nudne konto na Instagramie: zobaczycie tam raczej zdjęcia jej psów, anieżeli jej w bikini.Jest inteligentna i sympatyczna.Emilia gra w super produkcjach (Game of Thrones) lub w filmach o rzeczach ważnych (Zanim się pojawiłeś). Według mężczyzn jest jedną z najseksowniejszych kobiet na świecie.W ostatnim numerze Vanity Fair opowiada o sobie ...

Emilia Clarke ha quasi trent'anni, non ha marito, ne' bambini, non e'una super gnocca, raramente mette scarpe con il tacco, non e' bionda, ha l'aspetto di una liceale, le tette di una misura moderata, zero ritocchi e un noioso account su Istagram: qui potrete vedere piuttosto i suoi cani che lei in bikini. E' intelligente e simpatica.Emilia Clarke fa parte della serie super famosa "Game of Thrones" o recita in film che trattano di cose importanti (Io prima di te). E'stata nominata la donna piu' sexy del mondo da diversi mensili maschili. Nell'ultimo numero di Vanity Fair racconta di se' ...

"Dorosłam,ale bardzo cierpiałam gdy oglądałam chude i wysokie ciała modelek w magazynach mody. Nie chciałabym aby dziewczyny, oglądając mnie czuły się nieswojo, myślały że nie są wystarczająco ładne lub wartościowe.Wszystkie jesteśmy, wystarczy, że w pewnym momencie zaakceptujemy rzeczywistość. Mi przydarzyło się to dość szybko.Gdy zrozumiałam, że nigdy nie urosnę metr wyższa i nigdy nie obudzę się z ciałem Giselle.Ale jeśli zaczniesz wierzyć w siebie, wszystko jest możliwe".

"Sono cresciuta soffrendo tantissimo mentre guardavo i corpi magrissimi e altissimi delle modelle sui giornali di moda. Non voglio che altre ragazze si sentano a disagio leggendo di me, che pensino di non essere belle o brave abbastanza. Tutte lo siamo, basta che a un certo punto ci facciamo una ragione della nostra realta'. A me e'successo presto. Quando ho capito che non sarei mai cresciuta quel mezzo metro in piu' e che non mi sarei mai svegliata col corpo di Giselle. Ma se cominci ad avere fiducia in quello che sei, tutto e' possibile".

- W szkole byłaś najładniejszą dziewczyną?
Nie, byłam tą najbardziej zdenerwowaną.Tą, która desperacko chce być przyjaciółką wszystkich, która zawsze chciała się przypodobać.Nigdy nie wygrałam w konkursie "Miss popularności" i nigdy żaden chłopak w szkole nie padał do moich stóp.Byłam ciamajdą, nic nie rozumiałam, byłam przeciwieństwem bycia cool.

- A scuola era la ragazza piu' bella?
No, ero la piu' ansiosa, quella che voleva disperatamente  essere l'amica di tutti, che cercava sempre di piacere. Non ho mai vinto il premio Miss Popolarita' e nessun ragazzo dalla scuola cadeva ai miei piedi. Ero maldestra, capivo le cose in modo sbagliato, ero il contrario del "cool".

We wrześniu zobaczymy Emilię w filme "Zanim się pojawiłeś" na podstawie bestsellera książki autorki Jojo Moyes. Bohaterka, tak jak Emila wychowała się na brytyjskiej prowincji ...

"Gdy przeczytałałm trzy strony książki, wiedziałam, że chcę tę rolę.Nie tylko ze względu na wagę tematu jaki porusza, ale dlatego, że naprawdę jestem klonem Louisy.Im więcej zagłębiałam się w treść, tym częściej myślałam, że autorka pisze o mnie, a gdy zaczęliśmy kręcić film, myślałam że to moje życie, a kamery je po prostu filmują."

A settembre, vedremo Emilia nel film "Io prima di Te", basato sul bestseller di Jojo Moyes. La protagonista, come Emilia, e' cresciuta nella provincia inglese ...

"Dopo avere letto tre pagine del libro sapevo gia' di volere la parte. Non e'solo per l'importanza del tema che affronta: e' che io sono veramente una copia perfetta di Louisa. Piu' leggevo e piu' mi convincevo che l'autrice in realta' stesse scrivendo di me, e quando si e' trattato di girare il film ero sicura che quella fosse la mia vita e che per caso ci fossero delle telecamere a filmarmi".

A w Tobie ile jest Emilii Clarke?
E Te quanto sei Emilia Clarke?  

;)

0 comments commenti: