lovely day

25.7.16 PMC 0 Comments


Dziś znowu świeciło słońce, a poniedziałek na wakacjach wydaje się być sobotą!:) Powiedziałam sobie z Alpami: Buongiorno!

Oggi di nuovo splendeva il sole!Lunedi in vacanza sembra essere sabato!:) Ho detto alle Alpi: Buongiorno!



  
A na takiej ławeczce w cieniu drzewa, na którym powieszono drewniane krążki z napisami: przyjaźń, miłość, dobro, aż chciało się odpocząć ...
 

Sulla panchina cosi, all'ombra di un albero sul quale sono state appesi frammenti di legno con delle scritte:amore, amicizia, bonta', si voleva davvero riposare ...

Odwiedziłam jednak misia. Duża dziewczynka - duży miś!;)
Ho visitato un Orso! Grande ragazza - grande orso!;)




Dziś dzień targowy: na rynku udało mi się znaleźć ...
Oggi, giorno di mercato. Sono riuscita a trovare ...

wesołe łyżki do kuchni :) ...
mestoli allegri :) ...

  
błękitny naszyjnik z płaskich pereł ...
collana celeste di madreperla ...


czerwoną filiżankę ...
una tazza rossa ...


alpejską torebkę;) ...
e una borsa alpina ;) ...

 
W Alpach podoba mi się przede wszystkim to, że wszędzie tutaj są serca!:)
Delle Alpi mi piace sopratutto il fatto che ovunque qui ci sono cuori!:)


  
i jest bardzo kolorowo ...
e tantissimi colori ...



Znalazłam dobry sposób na ochłodzenie ;) ...
Ho trovato il modo di rifrescarmi ;) ...

 
A potem wszystko wydało mi się być jedną wielką symfonią!:)
E dopo, tutto l'universo mi e'sembrato una grande sinfonia!:)

 
Buziaki!
Baci!

0 comments commenti: