Lost

18.7.16 PMC 0 Comments


Ostatnio moje wieczory wyglądają bardzo podobnie: zanurzam się w "Zagubionych". Gdy odkryłam o czym tak naprawdę jest ten serial, nie mogłam spać całą noc.Wyspa zawładnęła moim umysłem i myślę, że oddałam go w dobre ręce ...

Ultimamente le mie serate sono simili: guardo "Lost". Quando ho scoperto di cosa in realta' tratta questo show, non riuscivo a dormire per tutta la notte. L'isola ha preso la mia mente, ma penso che l'ho messa in buone mani ...

Teoretycznie serial, przedstawia losy rozbitków samolotu pasażerskiego numer 815 na tajemniczej wyspie, z której starają się wydostać.Ale streszczenie tego dzieła w ten sposób, to tak jakby powiedzieć, że Mona Lisa jest komiksem! Ponieważ zapisałam się do wszystkich możliwych fanklubów "Lost", wiem że zmienił on życie wielu ludziom i wcale się temu nie dziwię ...

Teoricamente questa sitcom mostra le avventure di alcuni naufraghi su un'isola anonima, dopo la caduta dell'areo numero 815. Ma raccontarlo cosi e' come dire che Mona Lisa e'un fumetto!:) Siccome sono gia' in tantissimi fanclub di "Lost", so che ha cambiato la vita di tantissime persone e non ne sono stupita ...

Każda scena serialu jest genialna, każdy szczegół dopracowany (nigdy nie zapomnę momentu, gdy na ramieniu Charliego zobaczyłam tatuaż z napisem "Living is easy with eyes closed", z mojej ulubionej piosenki Beatlesów "Strawberry Fields Forever"). Ten serial to swego rodzaju poezja, esencja.Czym jest Wyspa odkryłam dość szybko, to miejsce chwilowe dla pasażerów samolotu. Czasem jest piękna i hojna, innym razem niebezpieczna i groźna, ale znajduje się na niej też pole golfowe, biały niedźwiedź oraz pies. Akcja serialu rozgrywa się na Wyspie, ale podróżujemy w czasoprzestrzeni oglądając co przydarzyło się pasażerom przed i po rozbiciu samolotu ...

Ogni scena dello show e' geniale, ogni dettaglio importante (non scordero' mai il momento in cui sul braccio di Charlie, ho visto un tatuaggio con la citazione "Living is easy with eyes closed",  presa dalla mia canzone preferita di The Beatles "Strawberry Fields Forever"). La sitcom e' una specie di poesia, l'essenza. Ho scoperto abbastanza presto  cosa e' l'Isola. E' un posto momentaneo per i naufraghi. A volte e' bella e generosa, altre volte pericolosa e spietata. Ma troveremo la' anche un campo di golf, un orso bianco e un cane. L'azione della sitcom si svolge sull'isola, ma viaggiamo nello spazio tempo per vedere cosa e' successo ai passeggeri prima e dopo l'incidente ...


Pokochałam wszystkich bohaterów Lost, o każdym z nich można napisać osobną książkę.Chłonęłam ich pasje,dzieliłam pragnienia. Zaakceptowałam ich ciemne i jasne strony. Kibicowałam każdemu w Jego walce z własnymi słabościami, uzależnieniami. Dowiedziałam się jak rodzą się motyle i czemu nie można im pomagać w przyjściu na świat.Rozumiałam cierpienie jednego z pasażerów, gdy ktoś ukradł mu pomysł i co wybiera osoba okradziona, aby uśmierzyć swój ból. Nie zapomnę jedzenia masła orzechowego z pustego słoika oraz walizek pasażerów, pełnych tajemnic ...

Amo tutti i protagonisti di Lost, su ciascuno di loro si puo' scrivere un libro a parte. Assorbivo le loro passioni, condividevo i desideri. Ho accettato le loro parti oscure e quelle luminose. Facevo il tifo per ognuno di loro nella lotta contro le loro debolezze e dipendenze. Sono venuta a sapere come nascono le farfalle  e perche' non si puo' aiutarle a nascere. Ho capito bene il dolore di uno dei passeggeri, nel momento nel quale qualcuno gli ha rubato un'idea e cosa si fa' dopo per cancellare i dolore. Non scordero' mai mangiare il burro di arachidi da un barattolo vuoto e le valige dei passaggeri piene di segreti ...


Najbardziej polubiłam człowieka, który nazywa się John Lock. John przed wypadkiem pracował w fabryce puszek, był inspektorem. Z powodu swojej niepełnosprawności poruszał się na wózku i cale życie słyszał, czego nie może zrobić.Pomimo, że miał silny charakter, ograniczało go Jego słabe ciało. Na Wyspie w niewyjaśniony sposób wstaje i staje się naturalnym liderem, najwytrwalszym  i najmocniejszym rozbitkiem na Wyspie. W pamięci pozostanie mi również Charlie, brytyjski gitarzysta grupy rockowej.Przed wypadkiem Charlie był zupełnie kimś innym, Wyspa uwolniła i wyleczyła go z Jego słabości, wydobyła blask jasnej strony Jego duszy. Trudno mi było  też, oprzeć się pięknemu uśmiechowi Sawyera, podzielałam też Jego zamiłowanie do książek ...

Di piu' mi e'piacuto un uomo che si chiama John Lock. John prima dell'incidente lavorava in una fabrica di scatole come ispettore. Siccome era sulla sedia a rotelle per tutta la vita, sentiva cosa non puo' fare. Nonostante avesse un carattere forte, lo limitava il suo corpo debole. Sull'Isola, in un modo inspiegabile, riesce a camminare e diventa il leader naturale di tutto il gruppo, il naufrago piu' resistente e piu' forte dell'isola. Non scordero' mai neanche Charlie, una rock star britanica. Prima dell'incidente Charlie era qualcun altro. Grazie all'Isola e' guarito dalle sue debolezze, la parte luminosa della sua anima ha prevalso sulla parte oscura. E'stato difficile a resistere al bel sorriso di Sawyer e alla sua passione per i libri ...








Nikt  z nas nie wie, jak zakończy się nasz lot i czy dotrzemy na wybrane przez nas miejsce.Większość z nas wcześniej czy później znajdzie się na Wyspie.
Czy jesteś na to gotowy?
Warto o tym pomyśleć już dziś ...

Nessuno di noi sa come finira' il nostro volo e se raggiungeremo il posto scelto da noi. La maggior parte di noi prima o poi si trovera' sull'Isola.
Sei pronto?
Pensaci gia' oggi ...




0 comments commenti: