Rainy day in mountains

23.7.16 PMC 0 Comments


Rano w Alpach spadł deszcz, nie przeszkodziło to jednak aby miło spędzić dzień: wszyscy jak za dotknięciem magicznej różdżki zatrzymywaliśmy się w kawiarniach i barach, albo robiliśmy shopping. Z tej podróży przywiozę torebkę od Camomilli, z którą wyszłam dziś na miasto ...

Stamattina sulle Alpi ha piovuto, ma nonostante questo si poteva trascorrere la giornata in modo piacevole.Tutti come miracolati facevamo la stessa cosa: ci fermavano nei bar e pasticcerie o facevamo shopping.Da questo viaggio portero' con me una borsa di Camomila ...




Niektórzy mimo deszczu wywiesili pranie ;) ...
Alcuni nonostante la pioggia hanno messo fuori i panni ;) ...

Zatrzymałam się też w sklepie z kamieniami szlachetnymi i znalazłam zielone kolczyki z agatem ...
Mi sono fermata nel negozio con pietre preziose e ho trovato degli orecchini con agata ...


  i motyla do ozdoby domu ...
ed una farfalla per addobbare la casa ...
  
Z wyjazdów przywożę też zapachy, tym razem z mydełkiem oraz kosmetyczką zapachniało  Violettą z Parmy;)
Dal viaggio portero' anche un profumo "Violetta di Parma" (kit con saponetta e pochette) ...

Kupiłam też sobie psa Husky ;) ...
Ho comprato anche un Husky;) ...
  
Zatrzymałam się  w mojej ulubionej cukierni na orzechowym cieście z makiem oraz truskawkami "Linzer" ...
Mi sono fermata nella mia pasticceria preferita, ho mangiato una torta buonissima con noci e fragole " Linzer".


A wieczorem, nawet jeśli jestem na wakacjach nie opuszcza mnie John Lock:)
E la sera, nonostante sia in vacanze, John Lock e'sempre con me:)
 
Miłego wieczoru!
Buona serata!

0 comments commenti: