July favers

11.7.16 PMC 0 Comments


Od kilku tygodni temperatura w okolicach Pizy przekracza 35C, w godzinach popołudniowych ciężko jest znaleźć kogoś na zewnątrz, wszyscy udają się na popołudniową siestę i odpoczywają.Tymczasem ja przygotowałam dla Was moich ulubieńców lipca!:)

Nelle ultime settimane la temperatura nella zona di Pisa e' sempre sopra i 35 gradi. Il pomeriggio e' davvero difficile trovare qualcuno per strada, tutti  fanno la siesta e il riposino pomeridiano. Io invece ho preparato la breve lista dei miei preferiti per il mese di luglio!:)

Dry Brush by Elle MacPherson

O elektronicznej szczotce na sucho pisałam tutaj.
Minęło już sporo czasu od kiedy jej używam i potwierdzam jej zbawienne działanie na ciało.Masaż szczotką należy do moich codziennych, wieczornych rytuałów, skóra stała się bardzo gładka, szczotka pobudziła krążenie krwi i ujędrniła ciało.

Della spazzola a secco Vi ho scritto qui.
E'passato un po' di tempo, la uso ogni giorno e confermo la sua efficacia sulla mia pelle e il mio corpo. Il massaggio di sera con la spazzola e' uno dei miei rituali serali, la pelle e' diventata liscia, ha influenzato bene il mio sistema sanguigno e i muscoli.

Oczyszczająco-dotleniająca maseczka z mikropęcherzykami
Biała herbata
Maschera Microbolle Detossificante Ossigenante

O masce bąbelkowej wspominałam w tym poście.
Jest jedną z moich ulubionych masek w ogóle, szkoda że należy stosować ją raz w tygodniu bo najchętniej robiłabym to co drugi dzień!:)

Di questa "Bubble mask" ho scritto in questo post qui
E' una delle mie mascherine preferite in generale, peccato che si deve metterla solo una volta alla settimana, perche' io lo farei volentieri ogni due giorni!:)

July makeup

Moje ulubione kosmetyki do makijażu w tym miesiącu są rozświetlające, a usta maluję kolorami "nude".Pomagają mi w tym rozjaśniacz pod oczy od Avon, rozświetlacz do policzków od Nars (Orgasm) oraz szminka w płynie Milkshake od Too Faced oraz kredka do ust z błyszczykiem: N.6 Super Gloss Bronz'y Niyo&CO Lip pencil (My Beauty Box).

I miei cosmetici preferiti di questo mese sono illuminanti con la bocca color "Nude". Mi aiutano a creare il mio makeup: illuminante - cleanser di Avon, illuminante per le guance di Nars (Orgasm) e rossetto liquido Milkshake di Too Faced. Non dimentico anche lipgloss e la matita per le labbra: N.6 Super Gloss Bronz'y Niyo&CO Lip pencil (My Beauty Box).

Face Idrating

Moje dwa ulubione kosmetyki do nawilżania twarzy do krem - żel od Biotherm oraz super nawilżający krem od Sephora.Latem niezbędne.

Le mie creme idratanti per il viso: gel - crema di Biotherm e super idratante crema  viso di Sephora. In estate non possono mancare nel nostro beauty.

Gloria Vanderbilt Eau de Toilette

O wodzie od Glorii pisałam tutaj.
I choć nie należy do letnich czy super świeżych zapachów, jej okrągły i żółty flakon przypomina mi olbrzymie słońce ...

Di questo profumo Vi ho scritto qui
Anche se non e' un tipico profumo  fresco per l'estate, la grande bottiglia gialla mi ricorda un enorme sole estivo ...

Bransoletki Cruciani
Braccialetti Cruciani

Absolutny "must have" lata we Włoszech. Noszone przez wszystkich i wszędzie:) Wybór wzorów i kolorów jest nieskończony, ja wybrałam "Nieskończoną Czerwień" oraz "Złote Słonie":) (nazwy wymyśliłam sama!:) Co najważniejsze, bransoletek nie trzeba ściągać nawet podczas kąpieli w morzu ...

Il "must have" assoluto dell'estate in Italia. Portate da tutti e ovunque. Possiamo scegliere fra centinaia di colori e forme. Io ho scelto "Infinita Rossa" e "Elephanti d'Oro" (i nomi li ho creati io!). La cosa piu' importante e' che non si deve levarli per fare la doccia o per fare il bagno in mare ...

"Audrey mia madre"

O książce "Audre mia madre", w polskim tłumaczeniu "Audrey w domu", pisałam dawno temu jesienią tutaj, wróciłam jednak do jej przeglądania. Krótkie rozdziały wzbogacone pięknymi zdjęciami oraz ilustracjami umilają mi letnie wieczory ...

A proposito del libro "Audrey mia madre", ho scritto in autunno qui. Sono tornata a riguardarlo e rileggerlo. I brevi capitoli ricchi di foto e le illustrazioni mi permettono d passare le serate estive in bellezza ...

Tymczasem wysyłam Wam dużo słońca, takiego najlepszego, z lat 80' ;)
Intanto Vi mando tanto sole, il migliore sole in generale, dagli anni 80';)


:)

0 comments commenti: