Le Pandorine

2.7.16 PMC 0 Comments


Pandorine to włoskie torebki ze skóry, na każdej z nich znajduje się inny aforyzm.Ponieważ ostatnio zasłużyłam na małą nagrodę, na aukcji internetowej znalazłam nową ale o połowę tańszą Pandorinkę: dużą shopper bag w błękitno - śmietankowym kolorze ...

Le Pandorine sono borse italiane di pelle, su ognuna di queste troveremo un aforisma diverso.Siccome ultimamente ho meritato un piccolo premio, su subito ho trovato la nuova ma a meta'prezzo borsa Le Pandorine: una grande shopper bag di colore panna-azzurro ...

Każda torebka ma jakiś interesujący szczegół: nadruk, przywieszkę, oryginalny kolor.Moja Pandorinka ma małą przywieszkę - lusterko z napisem: Sekret tkwi w szczegółach ...

Ogni borsa ha qualche dettaglio interessante: aforisma, pendente o colore originale. La mia Pandorina ha un piccolo pendente - specchietto con un aforisma ...
  
Choć na początku byłam zaskoczona wielkością torby, z radością odkryłam że pomieszczę w niej cały potrzebny mi świat,plus buty na zmianę, gdyby nowe sandały za bardzo mnie obcierały;)

All'inizo ero stupita della grande misura della borsa, ma con gioia ho scoperto che dentro potro'mettere tutto il mondo di cui ho bisogno, e anche le scarpe per il cambio, se i sandali nuovi mi faranno troppo male ai piedi;)
 
Być może, gdy będzie na wakacjach we Włoszech spotkacie je w butikach, z którąś z nich sie "zidentyfikujecie" i zapragniecie zabrać do domu.Oto inne modele ...

Se le vedrete in qualche boutique, con qualcuna "Vi identificherete" e avrete la voglia di portarla a casa ...Ecco gli altri modelli ...


  
Przestałam walczyć z moimi wadami, przeszłam na ich stronę.

My, ludzie szaleni kierujemy się sercem.

Zazdrosna kobieta robi lepsze śledztwa, niż FBI.

Kochaj siebie, jesteś osobą z którą spędzisz całe swoje życie.

Uśmiechnij się, szczęście nigdy nie wyjdzie z mody.

Jasne, że mówię sama do siebie, czasem muszę poradzić się eksperta.

Jest jeden sposób, aby zauroczyć kobietę: być torebką.







Miłego weekendu ... ;)
Buon weekend ... ;)

Forza Azzurri!

0 comments commenti: