November Favourites

15.11.16 PMC 0 Comments


Tegoroczny listopad jest super zimny i nawet włoskie słońce nie jest w stanie nagrzać chłodnego powietrza. Mi to jednak odpowiada, bo jestem Niedźwiedziem - Pingwinem i nic co zimne nie jest mi obce;). Najważniejsze, że nie pada. Listopad może być szary na zewnątrz, ale w moim magicznym domu w tym miesiącu jest bardzo kolorowo i intensywnie pachnie ziołami. Oto moi listopadowi ulubieńcy ...

Novembre quest'anno e' super freddo e perfino il sole italiano non riesce a scaldare l'aria fresca. Per me va bene lo stesso, sono un Orso - Pingu e non mi spaventa nessun tipo di freddo;). L'importante e' che non piova. Novembre puo' essere grigio fouri, ma dentro la mia casa questo mese e' tutto molto colorato e profumato. Ecco i miei preferiti per questo mese ...

Bijoux
  
Jesienią i zimą chętniej noszę biżuterię. Jak wiecie nie jestem zwolenniczką minimalistycznej biżuterii, jestem trochę sroką i podobają mi się konkretne i kolorowe ozdoby. W tym miesiącu często noszę duży pierścionek z fioletowymi szkiełkami w kształcie koniczyny, miedziane bransoletki (noszę je na sweter, wtedy mi nie spadają), naszyjnik z czarnych kamieni oraz duże kolczyki z kryształkami obite od spodu aksamitem. Moją biżuterię znajduję na ryneczkach lub bardzo często są prezentami od przyjaciół i znajomych ...

In autunno e in inverno metto piu' spesso la bigiotteria. Come sapete non sono una grande fan della bigiotteria in stile minimalista, mi piacciono gli addobbi concreti e colorati:). Questo mese spesso metto un anello con vetro colore viola a forma di fiore, dei bracciali di acciaio (li porto sulla manica del cardigan cosi non mi cadono;), un collana di pietre nere e grandi orecchini con cristalli con lo sfondo di velluto nero. La mia bigiotteria la trovo nei mercatini, ma piu' spesso sono dei regali di amici ...

Makeup

Również kolorowo wygląda mój makijaż. W listopadzie najczęściej wracałam do dwóch paletek: do oczu z niebieskimi i brązowymi cieniami od Avon oraz paletki do ust od L'Oreal, w której znajdują się wszelkie odcienie czerwieni. Rzęsy podkręcam tuszem od L'Oreal "Fatal" (jest świetny), na twarz nakładam podkład od Clinique, a podczas dnia skórę matuję karteczkami matującymi od Essence.  

Anche il mio makeup e' colorato questo mese. A novembre spesso torno a due palette: una per gli occhi con delle tonalita' blu e beige di Avon, l'altra seconda di L'Oreal con tutte le tonalita' di rosso per le labbra. Le ciglia le sottolineo con il rimmel "Fatal" di L'Oreal (e' ottimo), sul viso metto il fondotinta leggero di Clinique, e durante il giorno supporto la mia cera con delle cartoline di Essence.  

Body care

W łazience pachnie ziołami i miętą. O scrubie od Collistar pisałam w zeszłym tygodniu i nadal bardzo go Wam polecam. Scrubuję ciało dwa razy w tygodniu, kosmetyk zawiera również aromatyczne olejki, w ten sposób natychmiast po ścieraniu skóra jest nawilżana i odżywiana i przyjemna w dotyku. Późną jesienią i zimą w mojej łazience królują olejki: między innymi wielofunkcyjny olejek do ciała i włosów od Maison Bio oraz olejek - eliksir do twarzy od Avon (który powoli kończę), jest super ukojeniem dla twarzy po męczącym dniu. Nie ma jesiennego dnia bez kremu do rąk. Ostatnio nawilżam ręce kremem, który znalazłam w My Beauty Box, w staromodnej metalowej tubce znajduje się intensywnie pachnący ziołami leczniczy krem do rąk od Weledy. Pod prysznicem pachnie za to karmelem i migdałami czyli limitowaną edycją żeli do mycia ciała od Avon. Jeśli lubicie waniliowe i słodkie zapachy ten kosmetyk spodoba się i Wam:).

Nel mio bagno profumano erbe e menta. Vi ho scritto la settimana scorsa a proposito dello scrub di Collistar e Ve lo consiglio ancora. Scrubbo il mio corpo una/due volte a settimana. Lo scrub di Collistar contiene oli aromatici, cosi subito la pelle viene idratata e nutrita e diventa morbida. Durante l'autunno e l'inverno nel mio beauty regnano gli oli. Quest'anno sopratutto il multi olio per corpo e capelli di Maison Bio, e l'olio - elisir per il viso di Avon (che sto per finire), e' un super sollievo dopo una giornata faticosa. Non c'e' giornata di autunno senza la crema mani. Ultimamente idrato le mie mani con una crema profumata alle erbe, racchiusa in un tubo di metallo come ai vecchi tempi di Weleda. Sotto la doccia invece si puo' sentire l'odore di caramello e mandorle, grazie all'ediziona limitata di docciaschiuma di Avon. Se amate gli odori dolci o vanigliati questo cosmetico piacera' anche a Voi.   
 
Perfums

 W tym miesiącu pachnę albo jak facet misiem od Moschino albo jak "Królowa Gry" czyli króliczkiem od Playboya;). Zapachy mają konkretny i intensywny aromat i choć są sobie przeciwstawne uwielbiam obydwa i używam w zależności od nastroju:).

Questo mese profumo come un uomo: con l'orsetto di Moschino o come "Queen of the Game", cioe' una coniglietta di Playboy;). Mi piacciono tutti e due, nonostante siano opposti li adoro tutti e due e li uso concordando l'aura esterna con il mio umore;).  

  
Full Moon

Listopadowy, magiczny Pan Księżyc. Pomimo silnego i zimnego wiatru, wiem że wczoraj nie tylko ja gapiłam się w górę i wypowiadałam swoje życzenia ...

Magica Luna di novembre. Nonostante il forte e freddo vento, so che ieri non ero l'unica a fissare la Luna chiedendoLe di realizzare i miei desideri ... 


Trzymajcie się ciepło Koty ...
TeneteVi al caldo Gatti ...

0 comments commenti: