Superbalanced Silk Makeup SPF 15 by Clinique

6.11.16 PMC 0 Comments


Hej dziewczyny i kobiety jak minął Wam weekend?:) Nic nie daje nam większego poczucia pewności siebie i świetnego humoru jak dobry podkład. Dzielę się z Wami moim ostatnim kosmetycznym odkryciem: lekkim podkładem od Clinique ...

Ciao ragazze e donne! Come avete passato il weekend?:) Niente ci da piu' sicurezza e buon umore come un fondotina adatto. Condivido con Voi la mia ultima scoperta: il fondotinta leggero di Clinique ...

Na początek Wam zdradzę, że nie lubiłam podkładów od Clinique, wydawały mi się być bardzo ciężkie i miały beznadziejne kolory. Być może nie byłam odosobniona z tą opinią i Clinique postarała się i stworzyła nowy, lekki i świetny podkład. Po wypróbowaniu dwóch próbek, które dostałam w drogerii zdecydowałam się na zakup całego podkładu, który szczerze Wam polecam: mam cerę mieszaną i suchą.

Subito all'inizio Vi dico che non ero fan dei fondotinta di Clinique. Mi sembravano pesanti con colori strani. Forse non ero l'unica a pensarla cosi e Clinique si e' presa a cuore i nostri dubbi e ha creato un nuovo, ottimo fondotinta. Dopo aver provato due provette a casa ho deciso di acquistare il fondotina intero, che Vi consiglio. Ho la pelle mista e secca.

Podkład ma lekką i delikatną konsystencję,  mimo to daje matujący efekt. Reguluje wydzielanie sebum oraz nawilża. Pozostawia skórę aksamitną i z wyrównanym kolorytem. Bardzo wygodnie się aplikuje, a podczas dnia nie czujemy, że mamy go na twarzy. Idealnie stapia się ze skórą. Sugeruję Wam nakładanie go pędzlem, nie gąbeczką (może za szybko się w nią wchłaniać i nie starczy na długo). Inną zaletą tych podkładów jest szeroka gama kolorów. Ja wybrałam odcień: 08 "Silk Canvas". Podkład jest w niewielkiej, szklanej buteleczce z dymionego szkła.

Il fondotina ha una consistenza leggera e sublime,  ma da l'effetto matt sulla pelle. Regola il sebo e idrata. Lascia la pelle uniforme e setosa. E' molto comodo da applicare e durante il giorno non sentiamo che lo abbiamo sul viso. Si sposa in modo ideale con la pelle. Vi suggerisco di metterlo con il pennello, non la spugnetta (si puo' assorbire troppo velocemente e non durera' a lungo). Un altro vantaggio di questi fondotinta e' l'ampia scelta dei colori. Io ho scelto 08 "Silk Canvas". il fondotina si trova in una bottiglia piccola di vetro.


W makijażu, w którym czujemy się świetnie, nic nie jest nam straszne, nawet włoska teściowa!;) 
Vestite in un makeup con il quale ci sentiamo bene, non ci spaventa nulla, nemmeno la suocera italiana!;)

Miłego tygodnia!:)
Buona settimana!:)

0 comments commenti: