My Vintage Gold Jewelry

6.5.19 PMC 0 Comments


πŸŒΊπŸ’πŸ’Ž Hello World!:) Rainy and freezing Tuscany is calling! How was Your sunday Cats? We have very irish wheather last days here, to be honest I can't remember such cold spring, but we will recover in august for sure!;) I went shopping! If one day in some shopping mall or other public place You will see a mountain made by small girls and dogs, it means that under under You will find me. I don't know why but I am like magnet for this kind of creatures:). After I got free from all small hands and paws I visit some chain store. There were mid season sales and new collections. I caught some nice things, and even store cashier was surprised that I found so many things with 3.99 price;).  I also like catch beautiful and one and only jewelry. Most of pieces I found in vintage shops. Last months I wear gold, I guess it's Prince fault;). These are my favourite treasures of last weeks. Some of them are plated gold, some real gold, I have diamonds too. To me, they are all precious: reminds me all beautiful moments, places, and people with who I've found them:).   

Ciao Mondo!:) La fredda e piovosa Toscana Vi chiama! Com'era la Vostra domenica Gatti? Ultimamente abbiamo un tempo molto irlandese qui, onestamente non ricordo una primavera così fredda da tempo, ma recupereremo in agosto di sicuro!;) Sono andata a fare shopping! Se un giorno in qualche centro commerciale o in un altro posto pubblico vedrete una montagna fatta da piccole ragazze a cani, sotto sotto troverete me. Non so perché, ma sono come una calamita per questo tipo di creature! Quando mi sono liberata dalle piccole mani e zampe sono andata a H&M. C'erano saldi di media stagione e anche collezioni nuove. Ho cacciato qualcosina, perfino il cassiere del negozio si è stupito come mai ho trovato così tante cose al prezzo di 3.99;). Mi piace anche trovare bellissima e originale bigiotteria. La maggior parte dei pezzi li ho trovati in negozi vintage. In questi ultimi mesi mi piace l'oro, forse è colpa di Prince;). Questi sono i miei tesori preferiti delle scorse settimane. Qualcuno è in oro placcato, qualcun altro è pregiato oro vero, ho pure diamanti e perle vere. Per me, tutti sono preziosi: mi ricordamo tutti bellissimi momenti, i posti e le persone con cui li ho trovati!:)


Earrings


Pearls 

Necklet


Necklet


Rings


Bracelet


Cameo


Have a great and colorful week Cats!
Buona e colorata settimana Gatti!
πŸ–πŸ’‹

0 comments commenti: