#halloween

31.10.15 PMC 2 Comments


Ciau, nazywam się Baśka i mieszkam na Strasznym Wzgórzu ...
Ciao, mi chiamo Barbara e abito sulla Montagna del Terrore ...

 Mam główkę - makówkę, pustą ale wesołą jak dynia ...
Ho una capucchiona - chiona, vuota ma allegra come una zucca ...

 Uwielbiam gotować krem z dyni ...
Amo cucinare la crema di zucca ...


Słuchać muzyki w świetle świec w towarzystwie mojego czarnego kota Blacka ...
Ascoltare la musica con candele accese in compagnia del mio gatto nero ...

 Czasem w mieście spotykam moje ładniejsze przyjaciółki ...
A volte in citta' incontro le mie amiche che sono piu' belle ...


obgryzam wtedy z nerwów paznokcie ...
mi mangio le unghie dallo stress ...

 i pocieszam się czekoladą ...
e mi consolo con la cioccolata ...

Baśka, Ty mała blondynko! Zaraz nawkładam Ci do głowych mądrych myśli!
Barbara! Piccola bionda stupida! Ti mettero' nella testa dei pensieri profondi!

I staniesz się mądra jak brunetki! ;)))
E diventeria saggia come una brunetta! ;)))

;)

2 comments:

  1. Oj Baśka, ale poszalałaś :) Brunetka ma niezły kapelusik, i ten włos ! :)

    ReplyDelete