#vecchiemila

11.10.15 PMC 0 Comments


W sierpniu odbył się pierwszy etap konkursu fotograficznego, który organizuje firma produkująca bransoletki "Vecchie mila". Udało mi się go przejść i nadal uczestniczę w konkursie. Vecchie mila to bransoletki ze srebra, złota oraz białego złota na skórzanych paskach, na których wydrukowane są liry, czyli pieniądze które przed Euro były włoską walutą. Z katalogu mogłam wybrać rodzaj zapięcia: wybrałam srebro z kryształkami swarovsky oraz rodzaj pieniądza, wybrałam równowartość 500.000, nie ze względu na wartość, ale błękitny kolor bransoletki oraz oczy ... Raffaello!:)
Nie wyobrażacie sobie jak bardzo brakuje lirów Włochom ...

In agosto c'e'stata la prima scelta dei concorrenti del concorso fotografico "Vecchie mila". Ho passato la prima selezione e sto ancora partecipando al concorso. Vecchie Mila sono i bracciali fatti d'oro, argento o oro bianco su una cintura fatta di pelle, sui quali sono stampate le vecchie Lire.Dal catalogo potevo scegliere il tipo di chiusura del bracciale: ho scelto quello d'argento con cristallini swarovsky e il tipo di denaro: ho scelto cinquecentomila, non per il valore in se, ma perche' mi sono innamorata dei bellissimi occhi blu ... di Raffaello!:) Non immaginate quanto mancano le lire agli Italiani.




:)

0 comments commenti: