#YSL#lipstick

2.10.15 PMC 2 Comments


Do Italii dotarła jesień (choć Włosi mówią już nawet o zimie). Wieje, leje i jest nieprzyjemnie.Do tego dentysta o ósmej rano to nie jest max życia, ale od czego są małe radości? Wszystkie moje włoskie przyjaciółki pobiegły dziś do kiosku, bo wiedziałyśmy, że w Grazii dostaniemy gratis (cena sklepowa 36 euro) mini szminkę od Yves Saint Laurent "Rouge pur Couture". Ubaw był przedni, ilość osób zaangażowanych w poszukiwania szminek duża, a cała "akcja" rozpogodziła nasze pochmurne i deszczowe dziś oblicza:).

In Italia e'arrivato l'autunno (anche se gli Italiani gia'parlano d'inverno). E'ventoso, piove, l'aura e'antipatica. In omaggio stamattina mi e'toccato il dentista, pero' ci salvano sempre "le piccole gioie della vita". Tutte le mie amiche italiane stamani sono corse in edicola, perche' sapevamo tutte che con Grazia in omaggio riceveremo il mini rossetto di YSL ""Rouge pur Couture". Il divertimento era grosso, il numero delle persone coinvolte esagerato, ma tutta la situazione ha rassenerato i nostri volti sconvolti dal tempo e dalla pioggia.

 
 Znajoma z kiosku Francesca zostawiła dla mnie jeden numer, a drugi dorwał mój narzeczony w kiosku obok studia dentysty podczas gdy ja cierpiałam na dentystycznym fotelu. Niestety kupując tygodnik nie widać na jaką szminkę trafimy. Magazyn zaoferował 4 kolory: Le Nu, Le Orange, Le Fucsia, Le Rouge. Trafiłam na niekochany "Le Nu" ...
 La mia amica Francesca dell' edicola ha messo da parte per me un numero di Grazia, un altro lo ha trovato il mio fidanzato mentre io soffrivo sulla poltrona dentistica. Purtroppo prendendo Grazia non possiamo vedere che colore di rossetto c'e' dentro e cosi io ho trovato "Le Nu"...


  
oraz żywy "Le Orange" ...
e acceso "Le Orange" ...


  Szmineczki oprócz świetnej jakości (są "miękkie", długotrwałe, nie rozmazują się, ładnie pachną), są świetne do torebki. Być może uda mi się upolować pozostałe trzy kolory ...

Questi rossetti hanno una buonissima qualita' (sono "morbidi", durano a lungo, tengono e  hanno un profumo carino), siccome sono piccoli sono molto adatti da mettere dentro la borsa. Forse riusciro' a trovare gli altri tre colori ...

Tymczasem trzymajcie się ciepło w ten listopadowy październik!:)
Tenetevi forte in questo ottobre di novembre!:)

2 comments:

  1. jaki listopadowy?! toż to piękna polska złota jesień :) u mnie przepiękna pogoda, tylko humor trochę kiepski że piątek to nie piątek, bo jutro do pracy :(( A szminki bardzo ładne odcienie mają, i wydaje mi się, że bardziej Ci pasuje ten pierwszy odcień :) pozdrawiam, i życzę miłego słonecznego weekendu :*

    ReplyDelete
  2. zycze powodzenia, jutro niech moc bedzie z toba :) dziekuje za opinie,pozdr

    ReplyDelete