vintage market al mare

18.10.15 PMC 2 Comments


Wybrałam się na niedzielny spacer nad morze.
Sono andata al mare a fare una passeggiata ...




Tak się stało, że odbywał się akurat vintage market. Nie mogłam odpuścić takiej okazji i udałam się na łowy.
 
Proprio oggi c'era un mercatino Vintage.Non potevo lasciar andare un'occasione del genere e cosi sono andata a cercare tesori ...



  Bardzo lubię gapić się, dotykać i wymyślać na nowo akcesoria i ubrania vinatge. Znalazłam czapkę oraz szalik Chanel (8euro) oraz pikowaną torebkę (2 euro).Komplet Chanel kolorami przypomina moją ulubioną drużynę piłkarską Juventus Turyn;). Za trzy dowolnie ubrania obowiązywała cena 1 euro i tak znalazłam dla siebie czarne sztruksowe spodnie, sweterek ze złotą nitką oraz niebieską koszulę za 33 centów sztuka!:)

Mi piace guardare, toccare e immaginare rinnovati accessori e vestiti vintage. Ho trovato un cappellino con la sciapra di Chanel (8euro) e la borsa trapuntata (2euro). Non so perche', ma il kit di Chanel assomiglia molto ai colori della Juve;). Il prezzo per tre capi di vestiti era 1 euro!E cosi ho trovato pantaloni, maglia con filo dorato e camicietta blu con il prezzo di 33 centesimi ciascuno!:) 


A potem zobaczyłam Ją!Królową Italii. Nutellę! Spałaszowałam gofra z Nutellą posypaną CUKREM. Myślę, że pomału staję sie cukrzykiem ...

E dopo ho visto Lei! Regina d'Italia. La Nutella! Ho mangiato un waffel con Nutella con lo zucchero vanigliato. Penso che lentamente divento diabetica ...


Nie tylko ja fotografowałam piękne morze ...
Non solo io facevo le foto del mare ...





  
Wyspy szczęścia istnieją. Możecie mi wierzyć na słowo.
Le isole felici esistono. Dovete credermi sulla parola.


 
Dobrej niedzieli.
Buona Domenica.

2 comments:

  1. Morze fotografowane przez Ciebie jest zawsze piękne i oglądam te fotografie z wielką przyjemnością :) Pozdrawiam

    ReplyDelete