Piquadro for Collistar

20.10.15 PMC 8 Comments


Jak co roku firma szyjąca torebki oraz walizki Piquadro nawiązała współpracę z firmą kosmetyczną Collistar prezentując klientkom swoje akcesoria jako bonus do kosmetyków. Rok temu wybrałam zestaw z rocznicową szminką Collistar w specjalnym wydaniu ze szkła weneckiego oraz lakier do paznokci w kolorze wina oraz czarną,lakierowaną niewielką kosmetyczkę. W tym roku wybór był trudny, ponieważ w pudełkach można znaleźć aż trzy rodzaje pochete oraz 3 rodzaje torebek Piquadro. Możemy wybierać spośród trzech kolorów: granatowego, czerwonego oraz czarnego. W zestawach z czarną i granatową pochete znajdziemy tusze do rzęs. Z czerwoną pochette zestaw do manicuru z kremem do rąk.W dużych zestawach z torebką na łańcuszku znajdziemy kremy do twarzy, ciała lub żele do kąpieli. Póki co sprezentowałam sobie zestaw z pochette w czerwonym kolorze w zestawie z kremem-maską do rąk, lakierem do paznokci oraz lakierem 3w1 ...

Come ogni anno l'azienda Piquardo ha fatto un regalo alle clienti e ha fatto una collaborazione con Collistar. Cosi con i cosmetici Collistar ogni donna puo' ricevere in omaggio una pochette o una borsa firmata Piquadro. Un anno fa ho scelto un beuty nero, con rosetto in edizione limitata Collistar di vetro veneziano e smalto colore bordaux. Quest'anno la scelta era davvero difficile. Possiamo scegliere fra tre colori: rosso, blu e nero. Nel kit con la pochette scura o blu troveremo il mascara. Con la pochette rossa il trattamento anti-eta' per le mani con due smalti. Nei cofanetti piu' grandi troveremo una borsetta Piquadro con gel doccia, crema viso o crema corpo.Alla fine ho scelto il kit con una pochette rossa, trattamento per le mani e due smalti ...

 Zestaw zawiera lakier do paznokci w jasnym, różowym odcieniu numer 511 z efektem żelu. Od razu bardzo polubiłam się z tym kosmetykiem. Lakier ma świetny i łatwy pędzelek do aplikacji, bardzo elegancki i subtelny kolor, a w środku metalowe kulki, które rozrzedzają lakier i zapewniają że nawet zamknięty nie straci na swojej jakości. Drugi kosmetyk to 3 w 1 czyli baza, wzmacniacz oraz utrwalacz w eleganckiej butelce z przydymionego szkła.Nałożyłam go przed lakierem oraz potem. Bardzo ładnie wygładził, utwierdził i rozjaśnił mój manicure.

Il kit contiene lo smalto glossy effetto gel, numero 511, rosa chiaro. Mi e'piacuto subito. Lo smalto ha un comodissimo pennellino da usare,e'facile da applicare e la bottiglia contiene delle palline di metallo, che assicurano la buona qualita' del cosmetico, anche quando rimane chiuso a lungo. Un altro smalto in una bottiglia di vetro e un cosmetico 3 in 1: base - rafforzatore e fissatore. L'ho messo prima e dopo lo smalto, cosi ho fissato il manicure e ho ottenuto un effeto molto curato.


W zestawie był również bogaty krem maska do rąk anti - eta'. Pomimo bardzo bogatej formuły, krem szybko się wchłania, ślicznie pachnie i pozostawia nasze dłonie miękkie i zadbane po całym pracowitym dniu. W instrukcji zasugerowano aby dłonie przy aplikacji kosmetyku delikatnie masować od nadgarstków do palców. Muszę Wam przyznać, że stał się to ostatnio mój ulubiony pielęgnacyjny rytuał po męczącym dniu ...

Nel kit ho trovato anche un trattamento anti eta' per le mani. Nonostante la formula ricca della crema, questo cosmetico si assorbe velocemente e ha un bellissimo profumo. Lascia le nostre mani morbide e curate. Nelle istruzioni ho trovato il suggerimento di massaggiare le mani dai polsi fino alle dita durante l'applicazione e devo dirvi che e' diventato il mio rituale di bellezza preferito dopo le giornate piene e stancanti.

 Muszę Wam przyznać, że bardzo podobały mi się wszystkie zestawy, ponieważ zbliża się Gwiazdka może Mikuś mnie usłyszy i sprezentuje mi jeszcze jakiś inny zestaw:). Przecież byłam bardzo grzeczna w tym roku!;)

Devo ammettere che mi sono piaciuti tutti i kit di Collisatr e Piquadro. Si avvicina il Natale, forse Nicolo' mi sentira' e mi fara' un regalino per Natale. Ero cosi brava quest'anno!;)


Miłego wtorku!:)
Buon martedi!:)

8 comments:

  1. Piękne rzęsy. Lubię tu zaglądać i cieszę się, że te wszystkie -izmy modne ostatnio ominęły Twój blog. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Gratuluję uważnego oka, miałam próbkę tuszu do rzęs od Chanel :) Chyba wypadać teraz kupić;). Przepraszam, ale o jakie izmy chodzi?

      Delete
  2. Weganizmy, minimalizmy (że tak niegramatycznie się wyrażę)... Nie obrażając nikogo, każdy ma wolny wybór i sam decyduje co dla niego dobre, czasem tylko mam wrażenie, że pozornie własny wybór, to nic innego jak tylko i wyłącznie podążanie za modą z jednoczesnym krytykowanie wszystkiego, co owym -izmem nie jest.

    ReplyDelete
  3. "Izmy" były już modne jak studiowałam, czyli sto lat temu;) ... Nikogo nie namawiam na nic na moim blogu, tylko o swoim włoskim życiu troszeczkę opowiadam ... i modna też średnio jestem, ale nie rozpaczam:) Moda mnie nie interesuje, ale styl. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. I dlatego uwielbiam Twój blog - jest tu po prostu normalnie. I cieszy mnie każdy wpis. Pozdrawiam serdecznie:)

      Delete
  4. Dziekuje jest mi przeeeemiiiiloooo!:))pmc

    ReplyDelete