new bag

26.10.15 PMC 2 Comments


Witajcie w poniedziałek! Mam nadzieję, że miło spędziłyście weekend. Ostatnio moje torebki zaczęłam "zdobywać". Coraz częściej czerpię satysfakcję z odnalezienia torebki w nietypowy sposób. Na włoskim portalu  "Subito" czyli "Natychmiast", możemy znaleźć wszystko co sobie zamarzymy: od ubrań poprzez akcesoria, skończywszy na domach i samochodach. To trochę taki rynek vintage w internecie. Możemy znlaeźć na nim rzeczy nowe lub używane, które możemy kupić w bardzo przystępnej cenie lub wymienić. Zapolowałam na piękną czarną, skórzaną torebkę ...
 
Buongiorno del lunedi! Spero che abbiate passato il weekend in un bellissimo modo. Io ultimamente trovo una piccola soddisfazione nel trovare le mie nuove borse in un modo particolare:  in internet, sul mercatino o chi sa. Su "Subito" possiamo trovare tutte le cose che sognamo. Iniziando dai vestiti e accessori finendo alle macchine e case. Le cose possiamo comprarle a prezzi bassi o scambiarle. E' un po' tipo mercatino vintage online. Ho trovato un tesoro: una borsa nera di pelle ...
 
Było mi bardzo miło, gdy zobaczyłam że tą piękną, jesienną i elegancką torbę chce wymienić lub sprzedać młoda kobieta z mojego miasta. Super niespodzianką był fakt, gdy okazało się, że to moja dobra znajoma z Sardynii!:))) Zawsze świetnie się dogadywałyśmy, więc nie zdziwiło mnie bardzo, że mamy podobny gust jeśli chodzi o akcesoria.

Era una bella sorpresa per me scoprire, che la borsa la voleva vendere una giovane donna della mia citta'. E' stato ancora piu' bello quando ho saputo che era una mia vecchia amica dalla Sardegna, che conosco da tempo.Ci siamo sempre trovate bene insieme, allora non ero stupita che abbiamo gusti simili quando si parla di accessori.
  
Za to w sobotę u mojej azjatyckiej znajomej z Szanghaju: Sioupin zrobiłam jesienny manicure: wybrałam czarny oraz czerwony kolor z białymi akcentami. Stwierdziłam, że teraz powinnam zostać krupierem bo moje paznokcie wyglądają jak karty do gry!;)

Invece sabato dalla mia nuova amica di Shanghai, che si chiama Sioupin, ho fatto la manicure. Ho scelto il colore rosso, nero con degli accenti bianchi. Dopo ho pensato che dovrei lavorare in un Casinò, perche le mie mani assomigliano alle carte da gioco ;).

Możemy pochodzić z różnych miejsc świata, prawda jest taka że każda kobieta to nieskomplikowana konstrukacja: lubi mieć nową torebkę, zrobione paznokcie i uśmiech na twarzy ...

Possiamo venire da tutto il mondo. La verita' e' che ogni donna ama avere una borsa nuova, mani fatte e un bel sorriso sul viso ...


Miłego poniedziałku!:)
Buon Lunedi!:)

2 comments:

  1. Fajna torebka, ja ostatnio kupilam swoją za 9euro i nie rozstaje się z nią na krok :-) świetne zdjęcia jak zawsze,
    Pozdrawiam Natalia :-)

    ReplyDelete
  2. Natalio,dziekuje:)9euro to b.dobra cena i viva torebki!:))pmc

    ReplyDelete