#ManieBag

7.10.15 PMC 0 Comments


Bardzo kocham psy. Figa nauczyła mnie cierpliwości, dyscypliny, dystansu do samej siebie, a przede wszystkim pokazała czym jest bezwarunkowa miłość na zawsze i radość wynikająca z samego faktu istnienia. W przyszłości chciałabym mieć trzy psy. Marzę o labradorze w kolorze biszkopta :). Póki co przywędrował do mnie szczeniak na torebce.

Amo tanto i cani. Figa mi ha insegnato la pazienza, la disciplina, la giusta distanza per me stessa, ma soprattutto mi mostrava ogni giorno cosa e' il vero amore incondizionato e la gioia di essere al mondo. Nel futuro vorrei avere tre cani. Sogno di un labrador color biscotto:). Per il momento mi accontento di una shopping bag con un cucciolo ...



 Manie Bag to włoska linia torebek, z kotem lub psem lub słynnymi widokami, które znają wszystkie kobiety: Tour Eiffel w Paryżu, Londynu lub skrzyżowania w NY:). Choć są osoby, które uważają, że mam naturę czarnego kota, wybrałam sympatycznego labradora ...

Manie Bag e' una linea italiana di borse con cuccioli di cane o gatto o paesaggi molto famosi: Tour Eiffel a Parigi, Londra o un incrocio a NY:). Anche se a volte sento che ho la natura di un gatto nero, ho scelto una borsa con un simpatico cucciolo di cagnolin.



Torebka jest starannie wykończona z elementami skóry, w środku ma dwie komory, kieszonki oraz dodatkową saszetkę.Jest bardzo pakowna i szeroka. Torebki możemy kupić w sklepach stacjonarnych we Włoszech i USA, lub online (akurat trwają wprzedaże). Niestety nie wiem, czy jest możliwa przesyłka do Polski.

Questa borsa e' fatta molto bene, con accenti di pelle, dentro ha due tasche e una pochette in omaggio. E' molto capiente. Possiamo comprare queste borse nei negozi in Italia o USA o online (adesso ci sono i saldi).


(And they called it puppy love ... ;)

Bow Bow i ja idziemy na spacer, Was tymczasem zapraszam do torebkowego raju ... ;)
Bow Bow e io adesso andiamo a fare una passeggiata, nel frattempo Vi invito in Paradiso ... ;)


;)











Miłej środy!:)
Buon mercoledi!:)

0 comments commenti: