last weeks

3.4.16 PMC 3 Comments


Ostatnie tygodnie marca minęły mi w świątecznym, czkoladowym i kolorowym;) nastroju ...
Le ultime settimane di marzo mi sono passate in un' atmosfera festiva,cioccolatosa e colorata;) ...

Czułam się lekko ...
Mi sentivo leggera ...

Cieszyłam z każdego wielkanocnego jajka ...
Ero contenta di ogni uovo di Pasqua ...

Przetrwałam w spokoju wszystkie spotkania wielkanocne ...
Con calma ho resistito a tutti gli incontri pasquali ...

Jadłam pierwsze wiosenne owoce ...
Mangiavo la prima frutta primaverile ...

I zdrowe śniadania ...
E colazioni sane...

Obserwowałam jak natura budzi się do życia ...
Osservavo come si sveglia la natura ...

Za punkty w supermarkecie zasiliłam lodówkę ...
Con i punti del supermercato ho rifornito il frigorifero ...

Jak zawsze piłam za dużo kawy ...
Come sempre ho bevuto troppo caffe' ...

Z obawą myłam zęby nowymi, wybielającymi pastami ...
Con paura lavavo i denti con dentifrici nuovi ...

Postanowiłam kochać wszystkich ludzi!Nawet tych z kolcami ...
Ho deciso di amare tutta la gente nel mondo!Anche quelli piu'spinosi ...

Postanowiliśmy kupić nowy telewizor.W sklepie niewiele rozumiałam ...
Abbiamo deciso di comprare una TV. Nel negozio non capivo niente  ...

Ktoś zamówił pizzę i mi wcześniej o tym nie powiedział ...
Qualcuno ha ordinato una pizza e non mi ha detto niente prima ...

Jak zwykle nie dali mi keczupu w McDonaldsie!
Non mi hanno dato il mio ketchup a McDonald!

Z przyjemnością pisałam posty na bloga ...
Con enorme piacere scrivevo dei post sul blog ...

Wypowiedziałam wojnę praniu.
Ho iniziato la guerra con i panni sporchi ...

Pranie bardzo szybko przeszło do kontrataku ...
I panni hanno contrattaccato in modo molto veloce ...

Pranie wygrało wojnę.
I panni hanno vinto.

A Wam jak minęły ostatnie tygodnie?
E Voi?Come avete passato le ultime settimane? 

3 comments: