Rapallo&SPA

14.4.16 PMC 4 Comments


Szczęście mieszka kilka kilometrów od Portofino, w regionie sąsiadującym z Toskanią: w Ligurii, w portowym miasteczku Rapallo ... Przywitało mnie słońce oraz dojrzewające na drzewach pomarańcze ...

La felicita' abita a pochi chilometri da Portofino, in Liguria, a Rapallo. Mi hanno salutato il sole e le arance che maturano sugli alberi ...








Trafiłam na poranny targ nad morzem i od razu zabrałam się za szukanie "skarbów":)
Avevo fortuna e sono riuscita a vedere il mercatino al porto.Mi sono messa subito alla ricerca di "tesori" ...


  
Nie wszyscy byli jednak zainteresowani straganami. Niektórzy czytali ...
Non tutti erano curiosi  dei banchini. Alcuni leggevano ...
 
łowili ryby ...
pescavano ...
  
inni malowali ...
altri dipingevano ...
  

rozmawiali ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi ...
parlavano con i loro amici a quattro zampe ...
  
Nagle zobaczyłam UFO ...
All'improviso ho visto un UFO ...

 
Mieszkam w spokojnym Hotelu w stylu ArtDeco, ze SPA ...
Abito in un Albergo tranquillissimo, stile ArtDeco con SPA ...



 
Na targu upolowałam czerwoną torebkę ...
Al mercatino ho trovato per me una borsa rossa ...
 
oraz geometryczny pierścionek ...
e un anello 3D :) ...
 
 Na kolację smakowałam: ravioli w sosie śmietanowym i szynką ...
Per la cena ho mangiato: ravioli,panna e prosciutto ...



fritto misto ...
smażone ośmiorniczki w cieście z warzywami ...

  
strudel ...
 
tiramisu' do poduszki;)
tirmasu' sotto cusciono;)


Na dziś koniec ujęć! Jutro rano czas na SPA!
Per oggi basta! Domani e' tempo di SPA!

 
Dobrej Nocy:)
Buonanotte:)

4 comments:

  1. Pięknie,pięknie,pięknie.......Pozdrawiam i miłego odpoczynku :)

    ReplyDelete
  2. Ojej, jakie piękne te zdjęcia ! Aż chciałabym tam teraz być <3 Pozdrawiam :*

    ReplyDelete