Relaxing day

15.4.16 PMC 2 Comments


Trwają moje mini wakacje w Ligurii. Dobrze rozpoczęty dzień to gwarancja, że jego dalsza część będzie udana ...
Ancora durano le mie mini vacanze in Liguria. La giornata iniziata bene e'una garanzia che tutto andra' bene ...

Uzbrojona w moje ostatnio ulubione czerwienie, zwiedziłam portowe miasteczko Santa Margherita Ligure ...
Messa tutta in rosso, ho visitato la citta' di porto Santa Margherita Ligure ...



Garibaldi wskazał drogę ;) ...
Garibaldi mi ha mostrato la direzione ;) ...










Zaliczyłam kilka sympatycznych spotkań z nie ludźmi, pięknymi stworzeniami ...
Ho fatto tanti incontri con "non umani", creature meravigliose ...




Obok  mojego Hotelu znajduje się księgarnia, David mrugnął do mnie okiem z wystawy... :)
Vicino al mio albergo si trova una libreria, David mi ha salutato dalla vetrina ...:)

I wrócił ze mną do pokoju:)
Ed e'tornato con me nella mia camera:)

Regionalnym przysmakiem Ligurii są "Trofie" czyli rodzaj makaronu oraz pesto ...
Il "must have" della Liguria sono le trofie e il pesto ...

Ukochany podarował mi srebrny naszyjnik z motylkiem ...
e il mio Amoroso mi ha regalato una collana d'argento con una farfallina ...

 
Na kolację gustowałam uszka z ragu z warzyw ...
Per la cena ho gustato orecchiette al ragu' di verdura ...

risotto di mare ...
risotto morskie ...

łososia z bulwami z kopru włoskiego i brzoskwiniami ...
carpaccio di salmone con finocchio e pesca ...
 
tort czekolada&gruszka ...
torta cioccolato&pera ...
 
a pod poduszkę cytrynowy sorbet;)
e per sogni dolci sorbetto al limone;)
 
Dobranoc:)
Buonanotte:)

2 comments:

  1. Extra wycieczka, zjawiskowe widoki a jedzonko ....szkoda gadać. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. :)dziękuję, teraz będzie brutalny powrót do rzeczywistości ;) ...

    ReplyDelete