Nivea

4.4.16 PMC 5 Comments


Wypróbowałam dwie nowości od Nivea: modelująco - ujędrniające legginsy oraz zmywacz do makijażu twarzy i oczu pod prysznicem ...

Ho provato le due novita' di Nivea: leggins rassodante&rimodellante e struccante viso&occhi sotto la doccia.
 
Krem myjący ...
Struccante ...

 
Minuty spędzone przez lustrem z wacikami, którymi zmywamy makijaż oczu i twarzy są przeszłością! Tym wielofunkcyjnym kosmetykiem zmyjemy makijaż z całej twarzy podczas kąpieli w wannie lub pod prysznicem! Kosmetyk (lekki, biały krem) nakładamy na całą twarz i okolice oczu. Pod prysznicem, delikatnie myjemy i całość spłukujemy.Spod prysznica lub wanny wychodzimy "zmyte", bez efektu: oczy pandy, a zaoszczędzony czas możemy przeznaczyć na inne rytuały pielęgnacyjne. Zmywacz występuje w różnych rodzajach:w zależności od naszych potrzeb. Ja wybrałam biały, do oczu delikatnych. Kosmetyk jest bezzapachowy i nie podrażnia oczu. Zwykle podczas wieczornego zmywania masuję twarz mechaniczną szczotką do mycia, z tym kosmetykiem nie jest to możliwe,ale świetnie sprawdzi się podczas wakacji lub wyjazdów, gdy zależy nam na czasie i nie wożeniu tysiąca kosmetyków ze sobą.

Le ore passate in bagno con dischetti in mano per struccare il trucco dagli occhi e dal viso ormai sono solo un ricordo. Con questo cosmetico multifunzione struccheremo il makeup da tutto il viso e gli occhi sotto la doccia! Lo struccante (una crema bianca leggera) l'applichiamo sulla pelle asciutta, poi risciacquiamo a fondo e dalla doccia usciamo gia' struccate: senza occhi a panda con tanti minuti risparmiati. Lo struccante esiste in tanti tipi, io ho scelto quello bianco: per occhi sensibili.Non brucia gli occhi e non ha profumo. Quotidinamente uso una spazzola meccanica per lavare il viso, con questo prodotto non e'possibile farlo, ma sicuramente sara' il must have per le vacanze o nelle situazioni in cui non vogliamo portarci dietro mille cosmetici e vogliamo risparmiare tempo.
 
Leggins ...


Modelująco - ujędrniające legginsy powstały, aby modelować naszą sylwetkę podczas całego dnia. Modelują i delikatnie uciskają w punktach krytycznych (uda, pośladki,brzuch), ale są przy tym bardzo wygodne. Materiały zawiera kapsuły Q10, olejek oraz aloes, które pozostają na skórze podczas noszenia.Legginsy nie są jednak "mokre";), pięknie pachną, możemy nosić je codziennie. Wybrałam rozmiar o jeden większy i myślę,że dobrze zrobiłam:).

Rimodellante&Rassodante leggins di Nivea sono stati creati per modellare la nostra silhouette quotidianamente. Questi leggins rimodellano il corpo pressando nei punti piu' critici (cosce, glutei,pancia), ma sono molto comodi. Le capsule di Q10, olio di mandorla e aloe vera sono integrate all'interno di tutta la superficie del tessuto e vengono rilasciate a contatto con la pelle mentre li indossiamo. Ma non sembrano "bagnati";), hanno un bellissimo profumo e li possiamo portare ogni giorno. Ho scelto una misura piu' grande della mia e penso che  ho fatto bene:).

Wiosenne nowości od Nivea są zaawansowanymi technologicznie i przyjaznymi kobietom produktami!:) 
Le novita'primaverili di Nivea sono dei prodotti avanzati tecnologicamente e piacevoli per ogni donna!:)

Oczy Pandy?
Never Ever:)
Miłego poniedziałku!

Occhi a Panda?
Mai piu' :)
Buon lunedi!

5 comments:

  1. te getry mnie zaciekawiły :) osobiście nie noszę, ale na po domu by mi się nadały. Muszę poszperać w sieci ;) Pozdrawiam, miłego dnia :)

    ReplyDelete
  2. Po domu lub na siłownie,aerobik etc:) Pamiętaj, że są ciaśniutkie,ja noszę M, ale wzięłam L i ściskają nadal:) Po praniu podobno nie tracą swoich właściwości!:) pozdr

    ReplyDelete
  3. PS. Ja je kupiłam w drogerii pod domem, w dodatku w ofercie 30% taniej,może też znajdziesz blisko!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. być może, ale nie wiem czy znajdę tak duży rozmiar, żeby się w niego zmieścić ;)

      Delete
  4. A tam,a tam, a może ja przesadzam i tylko mi jest ciasno??:)) powaga,pozdr

    ReplyDelete