my last days FAVORITE little things ;)

10.4.16 PMC 0 Comments


Muszę Wam przyznać, że wpadłam w pierwsze wiosenne zmęczenie. Jak prawdziwy żołnierz kuruję się snem, likierem z rukoli, dobrą energią oraz kolorami ;). Oto kilka innych, małych rzeczy, które podczas ostatnich dni pomagają mi utrzymać się w formie.

Vi devo confessare che sono caduta nella prima stanchezza primaverile. Come un vero soldato mi curo con "aprile dolce dormire", liquore alla rucola, buona energia e dei colori ;) Ecco altre piccole cose, con le quali provo a mettermi in forma in questi ultimi giorni.

24 Ore Perfect, Deborah
Podkład
Fondotinta 
  
Cienie pod oczami i zmęczenie pomaga mi zamaskować lekki podkład od Deborah: 24ore Perfect. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku. Ślicznie pachnie, miękko się rozprowadza, nawilża na bardzo długi czas.Wybrałam najjaśniejszy odcień: Fair. Myślę,że będzie pasował większości z nas, nie jest zbyt jasny, z czasem lekko ciemnieje i wtapia się w skórę. 

Le ombre sotto gli occhi e la stanchezza le nascondo con un fondotinta leggero di Deborah: 24ore Perfect. Sono molto contenta di questo cosmetico.Ha un bellissimo profumo, e'morbido da spalmare, idrata per tanto tempo. Ho scelto il colore piu' chiaro:Fair, ma penso che stia bene con tante di noi, non e'troppo chiaro e con il tempo diventa leggermete piu' scuro, si adatta al colore della pelle. 

Nawilżający żel anti - aging z kwasem hialuronowym, PriGen
Gen-Hyal PLUS - gel antieta' alta idratazione, PriGen

Kosmetyk znalazłam w ostatnim, marcowym Beauty Box. Stosuję go codziennie wieczorem, przed nałożeniem kremu. Żel z kwasem hialuronowym nie tylko pomaga wchłaniać się głębiej innym kosmetykom, ale wyraźnie napina i ujędrnia skórę. Jest bez zapachu i bardzo szybko się wchłania w skórę.

Cosmetico che ho trovato nell' ultimo Beauty Box di marzo. Lo uso quotidianamente la sera, prima della crema. Questo Gel non solo aiuta ad assorbire altri prodotti, ma davvero modella la pelle. Non ha profumo e si assorbe velocemente.

Cienie do powiek
Palette
Shaka

Shaka to linia ekonomicznych kosmetyków, wyprodukowana przez markę odzieżową OVS. Co miesiąc możemy znaleźć coś nowego  w linii. Tym razem upolowałam małą, paletkę do powiek, odcienie przypominają bardzo kolory paletek od Estee' Lauder, są jednak o wiele tańsze, ale bardzo dobre.Polecam!

Ogni mese possiamo trovare qualcosa di nuovo nella linea Shaka.Questa volta ho scovato una palette per truccare gli occhi. I colori della palette assomigliano molto ai colori della palette di Estee Lauder, ma e' piu'economica, ma molto buona.Ve la consiglio!
 
Krem do rąk
Natura&Arome
Crema mani

Mój ostatni hit, wrzuciłam do koszyka przy kasie, przyciągnięta magnolią na opakowaniu oraz ceną: 90 centów.Krem okazał się być lekkim, przezroczystym, ślicznie pachnącym i szybko wchłaniającym się żelem. Ostatnio się z nim nie rozstaję.

Il mio ultimo hit, che ho messo nel carrello vicino alla cassa. Mi ha stuzziccato una magnolia che ho visto sulla confezione;) E il prezzo 90cent!:) E'venuto fuori che la crema e'un gel leggero, con un bellissimo profumo con assorbimento velocissimo. Non ci separeremo mai;)

Leggins
Nivea
  
Od ponad tygodnia codziennie po domu latam w legginsach od Nivea. Muszę przyznać, że pomimo mojego sceptycyzmu wystawiam im bardzo dobrą opinię.Mimo, że moje nogi nie przypominają tych, które ma Claudia Shiffer, zauważyłam że ich skóra jest ujędrniona, dużo bardziej miękka, a ja chodzę bardziej wyprostowana.

Da piu' di una settimana a casa mi metto i leggins di Nivea. Devo ammettere che anche se ero molto scettica, e nonostante che le mie gambe non siano belle come quelle di Claudia Shiffer, ho notato che la loro pelle e'piu'elastica e morbida, e io cammino piu' dritta.

Miłego tygodnia życzy Wasz,
marynarz przebrany za kołderkę.

Buona settimana, dal Vostro
marinaio vestito da trapunta.

Alejki w Pizie coraz bardziej zielone ...
Le stradine a Pisa sono sempre piu' verdi ...
 

0 comments commenti: