Spring by Bottega Verde

22.4.16 PMC 2 Comments


Kwiecień pachnie świeżym powietrzem, deszczem oraz kwiatami.Te wszystkie aromaty zawierają w sobie naturalne kosmetyki made in Tuscany od Bottegi Verde.Tym razem w zamówieniu znalazłam produkty, których do tej pory nie znałam ...

Aprile ha il profumo dell'aria fresca, della pioggia e dei fiori. Tutti questi aromi possiamo trovarli anche nei cosmetici Made in Tuscany di Bottega Verde. Questa volta nel mio ordine ho trovato prodotti che non conoscevo prima ...

"Płatki wanilii" (żel do mycia ciała oraz dezodorant)
"Petali di Vaniglia" (il docciaschiuma e il deodorante)

Waniliowa linia to nowość od BV, w której skład wchodzą produkty pachnące wanilią. Pamiętam, że pierwszym zapachem jaki w życiu poznałam, był dezodorant mojej mamy "Vanilia Sky", do tej pory waniliowe zapachy kojarzą mi się z domem oraz dzieciństwem. Mimo, że nie mogę się przyzwyczaić do dość twardych i dużych butelek z żelami do mycia ciała od BV, zapach i jakość kosmetyku wynagradzają mi "niewygody" używania butelki.

La linea "Petali di Vaniglia" e' una nuova linea nella quale troveremo prodotti che profumano di vaniglia. Mi ricordo che il primo profumo che ho conoscito nella mia vita, e'stato il deodorante "Vanilia Sky" di mia mamma e fino ad oggi la vaniglia mi ricorda l'infanzia e la casa. Nonostante che non riesco ad abituarmi alle bottiglie grandi e dure di docciaschiuma di BV, la qualita' e il profumo del prodotto mi ricompensano tutte le altre "scomodita'".

"Róża rdzawa z Chile" (krem do twarzy)
"Rosa Mosqueta del Chile" (crema viso)

Krem ma za zadanie uelastycznić skórę podczas snu.Zawiera olejek z dzikiej róży z chile (5%) oraz witaminy.Według mnie jest to przede wszystkim bardzo dobry krem nawilżający do skóry wrażliwej i suchej. Krem ma przyjemny zapach, miękką konsystencję,szybko się wchłania.Może być stosowany jako baza pod makijaż,wtedy każdy poranek, nie tylko noc, będzie pachniał różami ...

Lo scopo di questa crema e' elasticizzare la pelle del nostro viso durante la notte, mentre dormiamo. Questo cosmetico contiene olio di rosa mosqueta (5%) e tante vitamine. Secondo me e'una buona crema sopratutto idratante per la pelle sensibile e secca. La crema ha un profumo rilassante, una consistenza morbida e si assorbe velocemente. Puo' essere messo prima del trucco, cosi ogni mattina, non solo la notte, profumera' di rose.

"Róża rdzawa z Chile" (żel do mycia twarzy)
"Rosa Mosqueta del Chile" (detergente viso)

Wiem, że kosmetyki lepiej działają jeśli są z tej samej linii. Dlatego do kremu do twarzy dobrałam żel do czyszczenia. Muszę przyznać, że zawsze myję twarz piankami, jednak ten żel świetnie się sprawdza.Daje delikatną piankę, nie wysusza skóry i nie podrażnia (można zmywać nim również oczy).

So che i cosmetici sono piu' efficaci se provengono tutti dalla stessa linea.Per questo con la crema viso ho abbinato il detergente per il viso. Devo ammettere che uso sempre delle schiume per lavare il viso, ma mi piace anche questo detergente. Da una schiuma delicata, non irrita la pelle (si possono lavare anche gli occhi).

Gratis dostałam mały krem do ciała  z różowym pieprzem ...
In omaggio ho ricevuto una piccola crema per il corpo con pepe rosa ...
  
oraz krem do rąk z wyciągiem z irysa ...
e crema mani d'iris ...

Miłych, wiosennych przebudzeń życzę Wam ja:)
Vi auguro d'avere bellissimi risvegli primaverili!:)

2 comments:

  1. Dzięki Maćkowi trafiłam na Twojego bloga. :) Od mniej więcej roku przeglądam go regularnie - podobnie jak kilka moich koleżanek. Naprawdę fajnie go prowadzisz i cieszę się, że Twój brat Cię wypromował :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i miło mi, że zaglądacie na mojego bloga:))) Tak naprawdę, Maciek dwa razy dał linka na fejsa, cieszę się, że było to wystarczające aby odkryć mojego bloga:)pozdrawiam

      Delete