My Beauty Box Italia,marzo

1.4.16 PMC 0 Comments


My Beauty Box na miesiąc marzec, zaskoczyło mnie kilkoma niespodziankami. Pudełko w tym miesiącu skomponowała włoska youtuberka i blogerka Robyberta.Choć trudno w to uwierzyć, bo mnie samą można znaleźć YouTubie, w programach mojego brata,nie śledzę żadnych youtuberów ani youtuberek (wolę blogi), tak więc, sympatyczną Robertę dopiero co poznałam. Zadaniem produktów w marcowym pudełku, było spowodowanie uśmiechu na twarzy obdarowanych.I tak znalazłam ...

My Beauty Box per il mese di marzo mi ha stupito con un paio di sorprese. La scatola di questo mese l'ha preparata una blogger e youtuber italiana Robyberta. Anche se e'difficile crederlo, perche' potete trovare anche me su YouTube nei programmi di mio fratello, non seguo delle youtuber(preferisco i blog), cosi ho appena conosciuto questa simpatica Roberta. Lo scopo dei prodotti per il mese di marzo e' stato: creare il sorriso sui volti dei abbonati,e cosi ho trovato ...

Róż do policzków, Pupa, "Like a Doll"
Like a Doll, Blush, Natural Rose Cookie

Biokredkę do oczu, Neve
Natural Eyeliner, Pastello, Neve
  
Intensywny krem pod oczy, Eleve
Crema contorno occhi Antiossidante Intensiva, Eleve

Krem z błota na płaski brzuch, Guam
Fangocream Pancia e girovita, Guam

Nawilżający żel anti - aging z kwasem hialuronowym, PriGen
Gen-Hyal PLUS - gel antieta' alta idratazione, PriGen
 
Wybielającą pastę do zębów, Regenerate
Dentifrice, Regenerate

Z pudełka jestem zadowolona, większość produktów jest full size. Kosmetyki są bardzo praktyczne: anty zmarszczkowe, pod oczy,płaski brzuch i białe zęby - wszystko czego potrzeba 30 letniej kobiecie;) ...

Sono contenta del contentuo di questa scatola: la maggior parte dei prodotti e' full size. I cosmetici sono molto pratici: anti-aiging, sotto occhi, pancia piatta, denti bianchi - tutto di cio' di cui ha bisogno una donna di 30 anni;) ...

Robyberta, nie wiem czy o taki uśmiech Ci chodziło, ale oto ON!:)
Miłego i spokojnego weekendu ...

Robyberta, non so se Ti accontentero' con il sorriso, eccolo!:)
Buon weekend ...

0 comments commenti: