August Favourites

24.8.17 PMC 0 Comments


Ciao Gatti! E pappagalli, perche' so che anche quelle vengono qui, e dopo collezionano dei like sui loro profili social fingendo d'essere creative. Beh, nel nostro zoo virtuale amiamo tutti gli animali, e il pappagallo prima o poi si schiantera' verso il muro da solo;). Allora, Gatti, in questo mese virtiginoso:), i miei preferiti erano sorpattutto libri e accessori, meno i cosmetici ...

Hej Koty! I papugi, bo wiem, że takie też tu przylatują, a potem zbierają lajki na insta udając kreatywne. Cóż, w naszym wirtualnym zoo kochamy wszystkie zwierzęta, a papuga i tak wcześniej czy później sama rozwali się o ścianę ;). A więc, Koty w tym jakże zakręconym (dosłownie) miesiącu, moimi umilaczami były głównie książki i różne akcesoria, mniej kosmetyki ...

Jodi Ellen Malpas

Amo i romanzi di Jodi, ma lo sapete gia'. Mi sono isncritta anche al suo fanclub e ho incontrato tantissime fantastiche donne con un ottimo senso dell'umorismo e lo stesso amore per Olivia e Miller Hart come me! In un tempo super express ho letto la trilogia "One Night" e adesso sto gia' aspettando altri libri di Malpas ... :))

Kocham powieÅ›ci Jodi, ale to już wiecie. ZapisaÅ‚am siÄ™ też do Jej fanklubu i spotkaÅ‚am wiele fantastycznych kobiet z ogromnym poczuciem humoru i takÄ… samÄ… miÅ‚oÅ›ciÄ… do przygód Olivii i Millera Harta, jak ja! W ekspresowym tempie przeczytaÅ‚am trylogiÄ™ " One Night" i już czekam na dostawÄ™ kolejnych ... :)) 

Diego dalla Palma

In agosto mi profumavo principalmente con l'eau de toilette del talentuoso Made in Italy Diego dalla Palma, con un fantasioso flacone a forma di rossetto ...

Sierpień pachniał mi głównie wodą perfumowaną od utalentowanego, Made in Italy Diego dalla Palmy, w fantazyjnym flakonie przypominającym czerwoną pomadkę ...

Golden Bar by I love makeup

Mi sono truccata meno questo mese, ma ho sottolineato gli occhi con tutte le tonalita' del cioccolato con la palette d'oro di I love makeup ...

Malowałam się rzadziej w tym miesiącu, ale oczy podkreślałam wszelkimi odcieniami czekolady, złotą paletą od I love makeup ...

Prada silver shoes

La mia perlina dal mio preferito negozietto vintage: pantofole d'argento di Prada. Con queste mi sento come una principessa o David Bowie, dipende in che umore mi trovo ...;)

Moja perełka z mojego ukochanego sklepiku vintage, srebrne pantofle od Prady. Czuję się w nich jak księżniczka albo David Bowie, w zależności od nastroju ... ;)

Olaz Total Effects 7in1

Ero super contenta della crema per il viso che ho trovato dentro My Beauty Box del mese di agosto. Riduce le prime rughe, idrata ed elasticizza la pelle. Ottimo per la notte, sotto il makeup o senza.

Bardzo sprawdził się krem do twarzy, który znalazłam w sierpniowym My Beauty Box. Eliminuje pierwsze zmarszczki, nawilża i uelastycznia skórę. Świetny na noc, pod makijaż lub bez.

Aveeno & Black Dhalia

E'stato un'estate super calda quest'anno. Spesso mettevo creme idratanti. La crema idratante di Aveeno, in realta' della meravigliosa Jennifer Aniston, ha salvato la mia pelle dal disastro. E' mooolto idratante, curante, ottima. La alternavo con il profumatissimo e unico nel suo genere balsamo corpo della edizione di agosto di My Beauty Box.

To byÅ‚o bardzo gorÄ…ce, wÅ‚oskie lato. CzÄ™sto kremowaÅ‚am swoje ciaÅ‚o balsamami. NawilżajÄ…cy krem do ciaÅ‚a w tubie od Aveeno, a tak naprawdÄ™ od cudownej Jennifer Aniston uratowaÅ‚ mojÄ… skórÄ™ przed zagÅ‚adÄ…. Mocno nawilżajÄ…cy i leczÄ…cy, Å›wietny. Na zmianÄ™ używaÅ‚am balsam do ciaÅ‚a o magicznym i jedynym w swym rodzaju, przepiÄ™knym kwiatowym zapachu, który też byÅ‚ My Beauty Box. 

Pretti Neckle

Spesso portavo la collana di perle ispirata dalla favola "Mago di Oz" del marchio italiano Pretti. Potete non credermi, ma ogni volta che la mettevo il mondo mi sembrava un posto magico ...

Najczęściej wybierałam naszyjnik z pereł inspirowany "Czarodziejem z Oz" od włoskiej marki, Pretti. Możecie mi nie wierzyć, ale ilekroć mam go na sobie, świat wydaje się być magicznym miejscem ...

Lost

Ehmmmm:)), il mio amore per Lost ha la stessa misura di quello per Jodi Malpas o Mike Oldfield;). No, non penso che guardare film insieme la sera sia' tempo sprecato. E' tempo bellissimo! Gia' per la seconda volta guardiamo tutti le stagioni di Lost. Ottimi attori, sceneggiatura geniale, tantissimi livelli di lettura e interpretazione, musica suggestiva, bellissima fotografia hanno fatto di questa sitcom una vera e propria piccola opera d'arte.

Emmmm:)). Moja miłość do Zagubionych, jest taka sama jak ta do Jodi Malpas i Mika Oldfielda. Nie, nie uważam, że wspólne oglądanie filmów wieczorem do czas stracony. To piękny czas! Już drugi raz oglądamy po nocach całą serię Lostów. Świetna obsada, genialny scenariusz, wielowarstwowość każdego odcinka, sugestywna muzyka, piękne zdjęcia stworzyły z tego serialu, małe dzieło filmowe.



Buona serata Gatti!:))
Miłego wieczoru Koty!:))
Life is beaaaauuuutiful.

0 comments commenti: