Golden Bar by I love makeup

8.8.17 PMC 0 Comments


Non sono sicura se John Lennon amava la cioccolata, ma immagino di si.
Nie jestem pewna, czy John Lennon kochał czekoladę, wyobrażam sobie, że tak.

Esiste qualcosa di meglio per ogni donna della cioccolata senza calorie?:) I love makeup ha creato una linea di palette ispirate alla loro ossessione per la cioccolata. Possiamo scegliere fra tanti tipi di questo dolce: dalla bianca, alla dark, ciascuna di queste contiene 16 ombretti. La mia palette e' d'oro e contiene gli ombretti brillanti e matt.

Czy jest coś lepszego dla kobiety niż czekolada bez kalorii?:) I love make up, stworzyło linię palet inspirowaną obsesją do czekolady. Możemy wybierać spośród kilku rodzajów czekolady: od białej po dark, każda z nich zawiera 16 cieni do powiek. Moja paleta jest złota i zawiera cienie z błyszczącymi drobinkami oraz matowe.


Mi sono piaciuti molto i nomi degli ombretti, abbiamo cartolina dorata, scatolina, blocco di cioccolata o la pralina. Io ho mescolato i colori: Collection, Kakao e Block.

Bardzo spodobały mi się nazwy poszczególnych cieni, mamy złotko po czekoladzie, pudełko, blok czekoladowy albo pralinkę. Ja zmieszałam kolory: Collection, Kakao oraz Block.


Questi ombretti sono di buona qualita', tanti beige saranno perfetti per il nostro makeup quotidiano, invece per quelle di noi che amano la follia ci sono sfumature d'oro e perfino il verde. Non so, se sembra solo a me, ma mi sa che gli ombretti profumano di cioccolata!:)

Cienie są całkiem niezłej jakości, wiele beżów podpasuje pod casualowy makeup, dla tych z nas które lubią zaszaleć są odcienie złota, a nawet zieleni. Nie wiem, czy mi się tylko wydaje, ale te cienie pachną czekoladą!:)
 
Buon martedi Gatti, buona, dolce vita ... ;)
Miłego wtorku Koty, słodkiego, miłego życia ... ;)

0 comments commenti: