Guess Martine Bag

30.8.17 PMC 2 Comments


In realta' i migliori regali sono quelli a cui non e' possibile fare una foto, come quelli che mi aspettano domani:), ho una giornata piena di incontri con le "mie" ragazze, e saro' a festeggiare con la mia suocera (Vi ho gia' detto che abbiamo il compleanno nello stesso giorno?:)) e la famiglia italiana, a meta' settembre. Gia' oggi e' arrivato il mio primo regalo per il mio compleanno e onomastico (lo stesso giorno!:)). Il regalo e' come la mia eta'. Molto serio ... ;)

Wprawdzie najlepsze prezenty, to te, którym nie da się zrobić zdjęcia, jak te, które czekają na mnie jutro:), mam dzień pełen spotkań z "moimi" dziewczynami, a świętować z moją teściową (czy już pisałam, że mamy urodziny tego samego dnia?:)) i włoską rodziną, będę dopiero w połowie września, już dziś dotarł do mnie pierwszy prezent na urodziny i imieniny (tego samego dnia!:). Prezent jest jak mój wiek. Całkiem serio ... ;)

La borsa e' super carina ed elegante. Direi che e' di misura media, avvicinandosi piu' a piccola, ma niente paura: metteremo dentro tutto il necessario. Possiamo portarla in braccio o in mano.

Bardzo Å‚adna i elegancka torebka należy do tych, Å›redniej wielkoÅ›ci, bardziej oscylujÄ…c w mniejszy rozmiar, ale bez obaw zmieÅ›cimy w niej wszystkie potrzebne drobiazgi. Możemy jÄ… nosić w rÄ™ku i na ramieniu. 


Se Vi e' piaciuto questo modello o volete guardare/acquistarne un altro, ecco dove potete trovarli. Aspettate le offerte, spesso si puo' prendere qualcosa a meta' prezzo!:)

 
Jeśli spodobał Wam się ten model, lub macie ochotę pooglądać lub sprezentować sobie innego Guessa, oto gdzie możecie je znaleźć, polujcie na oferty, czasem można złapać coś za połowę ceny!:)



PS. Anche a Voi piace cosi tanto l'ultima Taylor? Ops, sembra che la cantante adorabile si sia arrabbiata? Con i bugiardi sorridenti, questi che la mettevano nel ruolo di una stupida, sfruttavano il suo buon cuore, i suoi cloni e la gente che adora fare drammi finti. Quelli che distruggevano la sua reputazione. Ops, sembra che l'adorabile Taylor sia proprio morta ...

PS. Czy Wam, tak jak mi też podoba się ostatnia Taylor? Ops, chyba urocza piosenkarka się wkurzyła? Na uśmiechniętych kłamców, tych którzy obsadzali ją w roli idiotki, wykorzystywali jej dobre serce, jej własne klony oraz ludzi uwielbiających robić sztuczne dramaty. Tych, którzy niszczyli jej reputację. Ops, chyba urocza Taylor właśnie umarła ...


Do zobaczenia we wrześniu Koty!:)
Ci vediamo a settembre Gatti!:)
 

2 comments:

  1. Dużo zdrowia miłości i spełnienia marzeń w tym Ważnym Dniu pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete