last weekend of august

26.8.17 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, cosa avete fatto di bello oggi per voi stessi? Siccome l'ultima settimana e' stata un po' difficile per me a causa delle malattie, oggi ho deciso di coccolarmi da morire;). Sono andata a fare un po' di shopping, non ho fatto nessuna dieta, fissavo il sole, in tre parole: Life is beeeeuuutifuuul!:)

Cześć Koty, co miłego dziś dla siebie zrobiliście? Ponieważ ostatni tydzień, był dla mnie dość trudny, pod względem zdrowia, postanowiłam się rozpuścić dziś jak dziadowski bicz;). Udałam się na mały shopping, dieta mnie dziś nie obowiązywała, pogapiłam się na słońce, w trzech słowach: Life is beeeeuuutifuuul!:)

"O Sole mio sta in fronte a TE!"

Ho preso in edicola l'ultimo numero di VF ...
Odebrałam w kiosku ostatni numer Vanity Fair ...

"Gdybym wiedziała, że to było nasze ostatnie przytulenie, ścisnęłabym Cię mocniej!"

Ho iniziato La giornata con una sana colazione ... ;))
Dzień zaczęłam od zdrowego śniadania .... ;))


Sono andata in citta' ...
Pojechałam do miasta ...




Vi ho gia' detto che nel prossimo autunno sotto casa mia aprira' una scuola di musica?:)
Czy mówiłam, że na jesień pod moim domem rusza szkoła muzyczna?:)


 
Sulla mia piazzina preferita, opere d'arte ...
Na moim ulubionym "Marmurowym placu", same dzieła sztuki ...









" Why am I always on a plane or a fast train ..."

All'ombra degli alberi ho incontrato Runaway Bride ...
Za to w cieniu drzew, na ławce spotkałam Uciekającą Pannę Młodą ...


Sometimes I'm lovin' it ... ;)


Anche Voi amate Lady D?
Też kochacie Lady Di? 


Buona serata Gatti, non perdete tutta la bellezza che Vi circonda ...
Miłego wieczoru Koty, nie przegapcie otaczającego Was piękna ...

0 comments commenti: