Friday afternoon

4.8.17 PMC 0 Comments


Il mio futuro suocero, di Napoli, con il quale ci adoriamo tanto, una volta mi ha confessato che a volte si sente come un cittadino Africano. La' ho pensato che stava esagerando un po';), ma non tanto tempo fa ho capito il "perche'". Da un mese durante il giorno ci sono 45C, il tramonto nel cielo rosso fuoco assomiglia a quelli della savana in Africa o nel film "Re Leone"! La temperatura alta non mi ha proibito di iniziare bene il weekend!

Mój przyszły teść, rodem z Neapolu, z którym się bardzo lubimy, wyznał mi kiedyś szczerze, że czasem uważa się za obywatela Afryki. Pomyślałam wtedy, że go lekko poniosło, ale niedawno zrozumiałam czemu takie myśli przychodzą mu do głowy. Od miesiąca w ciągu dnia jest 45C, zachody słońca na krwisto czerwonym niebie przypominają te z filmu o "Królu Lwie"! Wysoka temperatura nie przeszkodziła mi w miłym rozpoczęciu weekendu!





Granita per colazione, pranzo e cena!
Granita na śniadanie, obiad i kolacje!


Ultimi saldi ...
Ostatnie wyprzedażowe łupy ...

Gli Italiani sono molo ospitali e contenti delle visite dei turisti da tutto il mondo, quest'anno abbiamo tanti Tedeschi. Ma i miei posti preferiti hanno cambiato totalmente il loro volto ... Al mare mi hanno salutato delle presenze strane ...

Włosi są bardzo gościnni i cieszą się z przyjazdu turystów z całego świata, najwięcej w tym roku jest Niemców. Jednak moje ulubione miejsca zmieniły zupełnie swoje oblicze ... Nad morzem przywitali mnie dziwni przybysze ...




e coppie innamorate ...
i zakochane pary ...

Tutto pronto per la sera e la festa! Si potrebbe scrivere un romanzo di avventura, un giallo o una storia d'amore su cosa succede in estate a Tirrenia o al Porto di Pisa. Lo so, perche' quando avevo 18 anni, venivo in vacanza qui pure io. Mangiavo nei ristoranti e camminavo sulle stesse stradine nelle quali camminava con la sua ex moglie, il mio fidanzato, quasi marito. Forse ci siamo perfino incontrati, ma la', nella pallida ragazza in flip flop rosa che volevano ucciderla su ogni marciapiedie non ha riconosciuto l'amore della sua vita ... ;)

Wszystko gotowe na wieczór i na festÄ™! O tym co dzieje siÄ™ latem w Porcie w Pizie albo Tirreni, można by napisać powieść przygodowÄ…, kryminalnÄ… albo niezÅ‚y romans. Wiem, bo sama przyjeżdżaÅ‚am tutaj na wakacje gdy miaÅ‚am nieco ponad osiemnaÅ›cie lat. JadÅ‚am w restauracjach i przechadzaÅ‚am siÄ™ uliczkami, na których chadzaÅ‚ ze swojÄ… obecnie byÅ‚Ä… żonÄ… mój obecny narzeczony, prawie mąż. Być może siÄ™ nawet spotkaliÅ›my, ale wtedy, z różnych wzglÄ™dów w bladej dziewczynie w klapkach, które chciaÅ‚y jÄ… zabić na każdym krawężniku, nie rozpoznaÅ‚ miÅ‚oÅ›ci swojego życia ... ;) 





W moim ulubionym porcie rybackim "Podano do stołu"!
Nel mio porto di pescatori "Tavolo pronto"!



Ecco la "Night life", di una donna di 35 anni;) In un pigiama!:) Ma mi piace tanto lo stesso. Passo le serate in ottima compagna di Woody Allen (dovete vedere il film "Scoop" con Scarlet Johansson. Come sempre il finale mi ha stupito cosi tanto, che fissavo ancora lo schermo durante i titoli di coda!:))

Tak wygląda szalone, nocne życie 35 letniej kobiety;). W pidżamie!:) Bardzo je jednak lubię, spędzam je w doskonałym towarzystwie: Woodiego Allena (obejrzyjcie film Scoop ze Scarlet Johansson, jest super, jak zwykle na sam koniec filmu mnie zatkało i gapiłam się w ekran jeszcze na napisach końcowych!:))

e con i miei preferiti "Lost" ... e il James Ford molto lost ... ;)
oraz moich ulubionych "Zagubionych" ... i zagubionego Jamesa Forda ...



 
Buon weekend Gatti, la vita e' bella ...
Miłego weekendu Koty, la vita e' bella ...

0 comments commenti: