live.laugh.celebrate!by essence

29.8.17 PMC 0 Comments


Ciao Gatti! La Toscana festeggia la fine dell'estate (nonostante ancora ci siano 35C:), ogni sera sulle piazze c'e' qualche festa per la fine della stagione. "Live, laugh, celebrate" e' la linea anniversaria di essence. Purtroppo altri gatti sono stati piu' veloci di me e ho trovato solo un ombretto per occhi e labbra, ma ho abbinato i trucchi che gia' avevo e cosi ho creato un makeup festeggioso per la fine dell'estate!:) Le sfere possiamo metterle dentro una fantasiosa palette ...

Witajcie Koty!Toskania Å›wiÄ™tuje koniec lata (mimo, że nadal jest 35C:), codziennie wieczorami na placach odbywa siÄ™ maÅ‚e Å›wiÄ™to na koniec sezonu. "Live, laugh, celebrate" to  urodzinowa linia od essence. Niestety inne koty mnie wyprzedziÅ‚y i dorwaÅ‚am tylko jeden cieÅ„ i pyÅ‚ek do ust, ale dodaÅ‚am do nich kosmetyki, które już miaÅ‚am i wyszedÅ‚ mi imprezowy makeup na koniec lata!:) Krążki, można wÅ‚ożyć do fantazyjnej paletki ...

Eyes
Life is beautiful!

L'ombretto bianco ce l'ho sempre dentro il mio beauty, illumino l'occhio da dentro e vicino alle sopracciglia. E poi il titolo di questo colore ... :))

Biały cień, mam zawsze w kosmetyczce, bo rozświetlam nim oko od środka i przy brwiach. W dodatku ta nazwa koloru ... :))

Lips
soft lip powder: 01 crush on you!
lip base: let's get it started!

E' stupenda questa polvere per le labbra colore melanzana. Messo sulla base cremosa da un effetto un po retro' e glamour!:) Ed e' super resistente.

Niesamowity jest ten pyłek do ust, w bakłażanowym odcieniu. Nałożony na kremową bazę, daje efekt bardzo retro i glamour!:) I jest super długotrwały.

Per creare questo makeup ho usato anche gel per le sopracciglia, palette per sopracciglia e fard della palette "touch and go", dei quali Vi ho scritto l'inverno scorso.

Do tego makeupu użyłam również żel do brwi, paletkę do brwi oraz róż z palety "touch and go", o których Wam pisałam zimą.

La vita e' breve, let's go celebrate!:)
Życie jest takie krótkie! Celebrujmy je!:)
Buon pomeriggio!
Miłego popołudnia!

0 comments commenti: