7 minutes makeup

9.1.18 PMC 0 Comments


Buongiorno Gattini! Non so Voi, ma a me mi piace avere tutta la giornata davanti, anche se le mie mattinate sono lunghe e difficili. Sono come un Diesel che ha bisogno di un po' di tempo per accendersi, ma dopo quando parte, va avanti;). Mi sveglio alle 7 ogni mattina con il mio fidanzato, adesso ho piu' tempo la mattina, ma mi ricordo bene quando andavo all'Universita' o al lavoro, nonostante mi svegliassi alle 5.45 (!), avevo sempre paura di non avere tempo e un po' me ne mancava sempre. Per arrivare a qualsiasi parte in una grande citta' ogni minuto e' prezioso. Le palette per il makeup e' meglio lasciarle per il weekend e la mattina quando abbiamo poco tempo meglio scegliere trucchi multitasking.

Dzień Dobry Kotki! Nie wiem, jak Wy ale ja lubię mieć cały dzień przed sobą, choć miewam długie i trudne poranki. Jestem jak Diesel, który potrzebuje trochę czasu aby się odpalić, ale potem jak już ruszy to jedzie;). Codziennie wstaję o 7 rano z moim narzeczonym, teraz mam rano więcej czasu, ale pamiętam gdy, chodziłam na uczelnię albo do pracy, mimo iż wstawałam o 5.45 (!) zawsze zależało mi na czasie i zawsze mi go brakowało. Aby gdziekolwiek dotrzeć w dużym mieście na ósmą rano, cenna jest każda minuta. Palety do makijażu i wybieranie kolorów lepiej jest zostawić na weekend, a gdy mamy mało czasu wybierajmy wielofunkcyjne i bezpieczne kosmetyki.

Dazzleglass
Steppin'Out, Mac

Il lipgloss e il lucidalabbra sono piu' facili da spalmare del rossetto cremoso. Non preocuparti gatto, tutto va bene!;)
BÅ‚yszczyk, lipgloss jest rozetrzeć Å‚atwiej i szybciej niż kremowÄ… pomadkÄ™. Nie martw siÄ™ kocie,  jest OK!;)

Eyeshadow
Color Show, 06 Ashy Wood, Maybelline
Mascara, Elizabeth Arden

L'occhio si puo' fare anche con un colore solo:). Scegliamo beige e marroni, sono colori sicuri.
Jednym cieniem też można zrobić oko:).Wybierajmy bezpieczne beże i brązy.

Up To Go Liquid Compact 4N1, Double Wear
Estée Lauder
Ecru

Tempo fa il fondotinta di questo marchio, ma in flacone, mi ha seccato la pelle. Non so perche' ma con questo e' un'altra storia, forse ha una formula diversa. Sicuramente e' comodo da usare: esce fuori dopo aver premuto il pulsante, e' molto facile spalmarlo con la spugnetta.

Kiedyś podkład tej marki we flakonie bardzo wysuszył mi skórę, nie wiem czemu ale z tym jest inaczej, być może kosmetyk ma inną formułę. Z pewnością jest wygodny w użyciu: wypływa po naciśnięciu guzika, bardzo szybko i łatwo aplikujemy go gąbeczką.

Fit me!
Pressed powder, Maybelline
Classic Ivory
Blushing Hearts
Triple Baked Blusher, I love makeup

Fissiamo tutto con il fard che in modo naturale si adatta al colore della pelle, sottolineiamo le guance e siamo pronte!:)

Wszystko utrwalamy pudrem w kamieniu, naturalnie dopasowującym się do odcienia naszej skóry, podkreślamy policzki i gotowe!:)

Possiamo andare Gatti, state attenti sulle curve!:)
Możemy ruszać Koty, tylko uważajcie aby wyrabiać na zakrętach!:)

0 comments commenti: