Mint Chocolate inspired makeup

21.2.19 PMC 0 Comments


Good Morning, we have a beautiful thursday!:) Till I was ten I was sure that men don't eat chocolate. It was because my dad and my grandpa were always eating mints or mint chocolate. To me trying them was so brutal and my tongue hurts. Once I've even said to my dad "It's hard to be a man", and he said "Well, there's something true about it". Now I love mints and mint chocolate. "After Eight" are my super favours. Can we do makeup inspired by mints and mint chocolate? Yes we can!;)

Buongiorno, abbiamo un bellissimo giovedì!:) Fin da quando avevo dieci anni ho sempre pensato che gli uomini non mangiano cioccolata. E' perché il mio papà e il mio nonno mangiavano sempre caramelle alla menta o cioccolata con la menta. Per me provarle era molto brutale e mi faceva male la lingua. una volta ho perfino detto al mio papà: "E' duro essere uomo", e lui mi rispose: "Beh, c'è qualcosa di vero in questo". Adesso amo le caramelle alla menta e la cioccolata con la menta. I cioccolatini "After eight" sono i miei super preferiti. Possiamo fare un trucco ispirato alle caramelle di menta e alla cioccolata?  Certo che possiamo!;)

Mint Chocolate

I love Makeup


Holo Wow!

 Dewy Lip Shine

Fairy Dust


Chocolate Heart

Brozner

Makeup Revolution


Have a nice afternoon Cats, with some good mint chocolate:).
Buon pomeriggio Gatti, con qualche super buona cioccolata con la menta:).
🖐💄👀💋🍫

0 comments commenti: