Evening in Tuscany

8.7.17 PMC 0 Comments


Non e' possibile trasmettere con le foto i suoni, i profumi e l'atmosfera che si possono sentire il venerdi sera in Toscana. Inizia il weekend e la vita rallenta. Dopo le 18 tutti prendono l'aperitivo, io il mio vino bianco lo bevo sotto il mio castello rinascimentale preferito ...

Nie sposób za pomocą zdjęć przekazać dźwięki, zapachy i atmosferę, które można odczuć w piątkowy wieczór w Toskanii. Zaczyna się weekend i życie płynie wolniej. Po 18 wszyscy udają się na apertif, ja wino popijam pod moimi ulubionym renesansowym zamkiem ...


Cin Cin!:)

Com'e' alto!
Jak wysoko!


Sapete che questo castello lo ha progettato lo stesso architetto della cupola del Duomo di Firenze, Brunelleschi! Cin Cin!
Wiecie, że ten zamek zaprojektował ten sam architekt od Duomo we Florencji, Brunelleschi!:) Jego zdrowie!

Quesi muri hanno centinaia di anni ... sicuramente abitava qui qualche principessa. Cin Cin!
Te mury mają setki lat ... Na pewno mieszkała tu jakaś księżniczka. Jej zdrowie!


Ciau Miao! Cin Cin!
Ciau Miau! Twoje zdrowie!



Quando ormai siamo di buon umore e inizia il weekend, andiamo a Pisa ... :)
Jak już jesteÅ›my w dobrym weekendowym nastroju, pojedźmy do  Pizy ...:)




 
La luna stasera era magica, non riuscivo a staccare gli occhi ...
Księżyc w Pizie był dziś magiczny, nie mogłam oderwać od niego oczu ...

Circa le 22, sotto la Torre non ci sono piu' turisti, e la Torre e il Battistero si possono ammirare con calma...
Koło 22 pod Wieżą nie ma już turystów, a Wieżę oraz Babtysterium możemy obejrzeć w spokoju ... ;)



Uuu che belle borsine e tutte mi chiamano "Mamma!!"Beeeaautiffful!
O jakie cudne torebeczki i wszystkie wołają do mnie "Mamo!!" Beeeaautiffful!

;)

Al ritorno ho visto il fumo nero. Aaa .. quelli che guardano "Lost" sanno cosa significa! Sapevo che il 20170707 mi succedera' qualcosa non da questo mondo!

W drodze powrotnej zobaczyłam czarny dym. Aaaa ... Ci którzy oglądają "Zagubionych" wiedzą co oznacza!! Wiedziałam, że 20170707 przydarzy mi się coś nie z tego świata!

:) 

Life is beautiful!:)

0 comments commenti: