Me, music and Mika. Me in top 20!

20.7.17 PMC 0 Comments


Emozioni e la musica sono molto importanti nella mia vita. Per me' e' un grande onore, che fra centinaia dei lavori, Mika e la Sua squadra ha scelto proprio la mia foto!:) (non c'era votazione via likes). Il tema del concorso: What Mika's music makes You feel. Il titolo della mia foto: Music touch my heart. Non ce' premio piu' grande per ogni Artista, che toccare il cuore di Qualcuno. La musica e' per me un legame magico, indistruttibile fra due cuori: l'Autore e Ascoltatore. Musica spesso e' la unica luce nelle ombre della vita.

Emocje i muzyka są bardzo ważne w moim życiu. To dla mnie ogromne wyróżnienie ze spośród setek prac Mika i Jego drużyna wybrała właśnie moje zdjęcie!:) (nie było głosowania przez klikanie lajków). Temat konkursu: What Mika's music makes You feel. Tytuł mojego zdjęcia: Music touch my heart. Nie ma nic cenniejszego dla każdego Artysty, aniżeli dotrzeć do Czyjegoś serca. Muzyka jest dla mnie magiczną, niezniszczalną więzią między dwojgiem serc: Autora i Odbiorcy. Muzyka to często jedyne światło w mrokach życia.


Se volete vedermi in compagna di altri lavori, entrate su profilo difacebook di Mika, la mia foto troverete di sicuro, perche' molto in alto della pagina:). Sono molto felice che il mio lavoro ha apprezzato un Artista cosi pregiato, l'autore di tanti hit internazionali, e' un uomo molto in gamba:).

Jeśli chcecie mnie zobaczyć w towarzystwie innych prac, wejdźcie na profil facebookowy Mika, odnajdziecie na pewno moje zdjęcie, bo jest na samej górze:)). Cieszę się tym bardziej, tak znany i ceniony Artysta, autor wielu światowych hitów, docenił moją pracę:).


Mi ricordo quando per la prima volta ho visto Mika, era dopo aver guardato videoclip di "Rain", ho pensato subito: Ma chi e' questo ragazzo pazzo che corre in pioggia cantando "Rain, rain, rain"?:) (oggi anch'io faccio cosi;). Dopo ho apprazzato molto "Love today", "Grace Kelly" e ovviamente "Relax";). Adoro anche "Underwater" e "Blame It on The Girls".

Pamiętam, gdy pierwszy raz zetknęłam się z Miką. Było to w momencie gdy zobaczyłam teledysk do piosenki "Rain", pomyślałam wtedy, kim jest ten zwariowany chłopak (mój równieśnik), który biega jak szalony w deszczu i śpiewa "Rain, rain, rain"?:) ( dziś często robię to ja w ten sam sposób). Potem bardzo doceniłam "Love today", "Grace Kelly" i oczywiście "Relax";). Uwielbiam też "Underwater" oraz "Blame It On The Girls".



Italia ama Mika, Mika ama Italia. In autunno lo seguiro nello show televisivo "A casa con Mika" (mio papa' dice sempre che le cose piu' importanti si svolgono in casa) e a febbraio, quando condurra Festival di Sanremo.

Italia kocha Mikę, Mika kocha Italię. Jesienią będę Go oglądać w świetnym show telewizyjnym "A casa con Mika", czyli w domu Miki (mój tata zawsze powtarzał, że najważniejsze wydarzenia dzieją się właśnie w domu) oraz w lutym, gdy będzie prowadził Festiwal w Sanremo.



Mika:*** Merci, We are golden!;)

0 comments commenti: