I love makeup makeup

3.7.17 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel lunedi!:) Come Vi siete svegliati  oggi? Io con difficolta', ma mi sono messa subito in sesto, quando mi sono accorta che sabato ho trovato due nuovi trucchi di "I love makeup", Vi invito per il makeup del lunedi:).

Hej Koty, witajcie w poniedziałek!:) Jak Wam się dzisiaj wstawało? Mi ciężko, ale natychmiast przebudziłam się i wstąpiła we mnie nowa energia do życia, gdy przypomniałam sobie, że w sobotę, znalazłam dwa nowe kosmetyki do makeupu od "I love makeup", zapraszam Was na poniedziałkowy makijaż:).

Blushing Hearts
Triple baked Blusher
Peachy Pink Kisses

Questo bellissimo fard con illuminante mi e' piaciuto subito, per la sua adorabile confezione di carta e la forma di un cuore. Il fard e' in tre colori tonalita' pesca. Secondo me e' piu' un illuminante che un fard. Da' un colore molto leggero, mentre invece illumina il viso in modo abbastanza evidente. E' morbidissimo e duraturo, beauuuutifuuul;).

Ten przepiękny róż z rozświetlaczem spodobał mi się od razu, ze względu na urocze opakowanie w pudełku z kartonu oraz kształt serca.  Róż jest w trzech odcieniach brzoskwini, moim zdaniem jest jednak bardziej rozświetlaczem niż różem, kolor daje bardzo delikatny, za to dość mocno rozjaśnia skórę. Jest miękki, nie obsypuje się, beauuuutifuuul;).

Lip lava
Liquid Lipstick
Tremor

Lava per la bocca;) In realta' e' un rossetto liquido, colore rosa spento. E' molto duraturo e volumizza le labbra. Sotto ho messo un balsamo idratante perche' secca un po' la pelle di una bocca delicata. Ha un comodissimo applicatore a forma di piccola spugnetta. Penso che sia un trucco perfetto per le uscite lunghe o le feste perche' e' super duraturo.

Lawa do ust;), czyli płynna szminka, ma odcień jasnego, zgaszonego różu. Jest super trwała i powiększa usta. Nałożyłam pod nią balsam, bo może lekko wysuszać delikatną skórę ust. Ma wygodny aplikator, w postaci wyprofilowanej gąbki. Myślę, że to świetny kosmetyk na dłuższe wyjścia lub imprezy, ponieważ jest mega trwały.


A parte le due novita' di "I love makeup" ...
Oprócz dwóch nowości od "I love makeup" ...

ho usato anche: il fondotinta leggero "Zero defaut, peau perfait 14h", colore "Rose". Sgli occhi ho messo un po' di ombretto blu "Mon Fard Velours", Velvet Eye shadow di Elle. Ho sottolineato le ciglia con il rimmel "Miss Baby Roll" di L'Oreal e ho fissato il tutto con il fard di Dolce.

pomalowałam się również: delikatnym podkładem od Yves Rocher, "Zero defaut, peau perfait 14h", odcień "Rose", na powieki nałożyłam odrbinę cienia "Mon Fard Velours", Velvet Eye shadow od Elle, rzęsy podkreśliłam maskarą "Miss Baby Roll" od L'Oreal, a całośc utrwaliłam pudrem od Dolce.


La vita e' bella, nonostante sia lunedi;).
Life is beautiful, mimo że jest poniedziałek;).

0 comments commenti: