My holidays makeup

27.7.17 PMC 0 Comments



Ciao Gatti!:) Nonostante sono nata, studiavo e lavoravo in una grande citta' nel centro della Polonia, con l'eta' apprezzo sempre di piu' le piccole citta' e la bellissima provincia. Ogni volta che passo da qualche piazza o negozietto chiacchiero con qualcuno, il tempo passa piu' lentamente, non importa a nessuno che giornata della settimana e', non parlando della politica. C'e' un po' di verita' nel proverbio che l'ignoranza porta una vita felice. E'vero. Io durante le vacanze e ultimamente in generale nella mia vita sto lavorando sulla mia felicita'. E' un impegno molto piacevole e cosi passo tanto tempo alle chiacchiere con poco peso, per esempio dei cosmetici:). Il mio makeup per le vacanze e' Bio, molto leggero e ... antiaging!:) (AAAaaa!!;))

Hej Koty!:) Mimo, że urodziłam się i studiowałam i pracowałam w dużym, industrialnym mieście w sercu PL, z wiekiem doceniam coraz bardziej małe miasteczka i urokliwe prowincje. Za każdym razem gdy wchodzę tu do jakiegoś sklepiku z kimś pogadam, czas płynie wolniej, nikogo nie obchodzi jaki jest dzień tygodnia, nie mówiąc o wydarzeniach politycznych na świecie. Jest trochę w prawdy w powiedzeniu, że czasem lepiej nie być czegoś świadomym bo żyje się lepiej. To prawda. A ja w wakacje i ostatnio ogólnie w życiu pracuję nad swoim szczęściem. To bardzo przyjemne zajęcie;), i tak spędzam wiele czasu na pogaduszkach lekkiej wagi, na przykład o kosmetykach. Mój makijaż wakacyjny jest Bio, bardzo lekki i ... antiaging!:) (AAAaaa!!;))

Face
DD cream
Natur Unique
High Performance Cream, primer, conclear

Siccome mi trucco con uno specchietto di misura di un dito, scelgo le creme facili e sicure da spalmare. Questa la provo per la prima volta e mi piace tanto. Sembra una crema bianca che sulla pelle diventa una crema colorante con copertura bassa. Ha piu' le caratteristiche di una crema che di un trucco. E' anti aging:), contiene acido ialuronico, idrata, protegge contro i raggi di sole. E' dentro un tubetto morbido e dentro il tappo si trova il correttore sotto gli occhi con uno specchietto. Possiamo trovarla in tre colori, io ho scelto il piu' chiaro.

Ponieważ mam lusterko wielkości kciuka, na twarz nakładam bezpiecznie i równomiernie rozkładające się kremy. Ten próbuję po raz pierwszy i bardzo go polecam. Po wyciśnięciu ma biały kolor z szarymi drobinkami, na twarzy zamienia się w lekko koloryzujący krem ze średnim kryciem. Ma więcej właściwości pielęgnujących, niż makijażowych. Jest przeciw starzeniowy;), zawiera kwas hialuronowy, nawilża, chroni przed promieniami słonecznymi. Jest w wygodnej tubce i łatwo się nakłada. W zakrętce znajduje się korektor pod oczy z lusterkiem. Występuje w trzech odcieniach, ja wybrałam najjaśniejszy.

Baciamibio
Lipstick
Bellezza Bio Montalto
Red Carpet

Mi ricordo quando nel negozio ho visto la pubblicita' di questo rossetto con info accanto quanti chilogrammi di rossetto ogni donna mangia durante la sua vita! Chilogrammi! Sarebbe bene allora, che siano calorie sane!;) Il rossetto e' vegano, cremoso e contiene solo oli vegetali. E' molto intenso e duraturo. Ho scelto il colore "Red Carpet", e ... baciami!:)

Pamiętam gdy w drogerii zobaczyłam reklamę tej szminki, zamkniętej w rożku na lody, z informacją obok ile każda kobieta zjada szminki podczas swojego życia! Kilogramy!:) Niech będą więc to zdrowe kalorie! Pomadka jest wegańska, kremowa i zawiera tylko naturalne olejki. Jest bardzo intensywna i długotrwała. Wybrałam odcień "Red Carpet", a baciami po włosku oznacza "Pocałuj mnie!":).

Eyes
Divage
eyeshadow

In un altro post Vi ho scritto dei trucchi di Divage. Mi piace tanto l'ombretto verde, che con la tonalita' assomiglia ai verdi campi alpini.

Pisałam Wam w starszym poście o kosmetykach do makijażu Divage. Bardzo polubiłam się z zielonym cieniem do powiek, który odcieniem przypomina przepiękne alpejskie łąki.

Bio Mascara
Volume e Definizione
Lepo

Le ciglia sottolineo con il mascara biologico e naturale. Forse non da effetti molto spettacolari, ma non appesantisce le ciglia e le cura. Per le vacanze ottimo!:)

Rzęsy podkreślam naturalną i biologiczną maskarą. Być może, nie daje ona spektakularnych efektów, ale nie obciąża rzęs i je pielęgnuje. Na wakacje w sam raz!:)






Vi saluto dalle bellissime stradine alpine :*
Pozdrawiam Was z alepejskiej Å‚Ä…ki Koty:* 


 

0 comments commenti: