Easter walk at Pisa

1.4.18 PMC 4 Comments


Ciao Gatti!:) Pasqua qui in Italia e' soprattutto tempo di picnic, partenze e gite. Oggi a Pisa: c'era tanto sole, tanto vento, tanta luce e movimento (yes, i am a poet;).

Hej Koty!:) Wielkanoc w Italii to przede wszystkim czas pikników, wyjazdów i wycieczek. Dziś w Pizie było dużo słońca, wiatru, światła i ... turystów.

Sono partita ...
Ruszyłam przed siebie ...

Ho cercato la primavera, in tanti posti l'ho trovata ... :)
Szukałam wiosny, w wielu miejscach już ją odnalazłam ... :)
(Sunday - I am in the park ...;)










Qualcuno e' volato a trovare il fidanzato in Sicilia ...
Ktoś poleciał do swojego narzeczonego na Sycylię ...

Ma noi andremo in un posto magico ...
Za to my pójdziemy do super magicznego miejsca ...

La leggenda dice che nella piccola chiesa vicino all'Arno si trova una spina della corona di Cristo. Abbiamo fortuna perche' la chiesa (sconsacrata) e' aperta solo una volta all'anno. Andiamo dentro ...

Legenda głosi, że w małym i uroczym kościółku nad samym Arno znajduje się cierń z korony Jezusa, mamy szczęście bo kościół (zdeskaralizowany) otwarty jest tylko raz w roku. Chodźmy do środka ...




Buongiorno Maria ...

La spina dovrebbe essere qui, ma non ce':) (nessuno sa dov'e'), ma possiamo vedere una mostra di pittura rinascimentale ...

Cierń powinien być tutaj, ale go nie ma (nikt nie wie co się z nim stało), na pociechę jest za to wystawa obrazów malarstwa renesansowego ...



Arno ...

Pisa ...


Sono un po' stanca Gatti, torniamo a casa ...
Trochę się zmęczyłam Koty, wracamy do domu ...


Hello Secret Garden, un giorno sarai mio!:)
Hello Secret Garden, jednego dnia będziesz mój!:)

Buona serata ...
Miłego wieczoru ...


4 comments:

  1. Trzeba mieć szczęście albo wiedzieć że kościół otwarty jest do roku, nie wiedziałam, że są takie miejsca :)Mały, ciekawa architektura. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Zdjęcie tajemniczego ogrodu super tajemnicze:)co tam się dzieje nocą :)

    ReplyDelete