Fenty beauty by Rihanna

9.4.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nella giornata piu' complicata della settimana;). La vita mi ha costretta ad essere una ragazza responsabile, combattiva, seria e ragionevole. Adesso, grazie a Dio, da quando sono una giovane donna mi vizio un po';) Provo d'essere meno severa ed esigente verso me stessa. Capita che leggo libri poco ambiziosi ma piacevoli, rido con stupidi programmi in tv e ... imparo a truccarmi:). Non sopporto le donne noiose, mi annoiano:). Rihanna sicuramente non e' una di loro. Mi piace molto il coraggio con il quale cambia immagine e il fatto che sia super sexy:). Ho scovato due trucchi di questa carinissima artista. Non sara' un trucco pesante o stravagante come ci si potrebbe aspettare. In Sephora a Pisa, con l'aiuto di una simpatica ragazza con il rossetto blu sulle labbra:), ho scelto due prodotti: illuminante e rossetto.

Hej Koty, witajcie w najtrudniejszy dzieÅ„ tygodnia;). Å»ycie zmuszaÅ‚o mnie, aby być bardzo odpowiedzialnÄ…, niezÅ‚omnÄ…, poważnÄ… i racjonalnÄ… dziewczynÄ…. Teraz, dziÄ™ki Bogu, gdy jestem mÅ‚odÄ… kobietÄ… trochÄ™ siÄ™ rozpieszczam, staram siÄ™ być dla siebie mniej wymagajÄ…ca i surowa. Zdarza siÄ™, że czytam maÅ‚o ambitne ale przyjemne książki, Å›miejÄ™ siÄ™ przy gÅ‚upich programach tv i ... uczÄ™ siÄ™ malować:). Nie znoszÄ™ nudnych kobiet, one mnie nudzÄ…:). Rihanna z pewnoÅ›ciÄ… do takich nie należy. Bardzo podoba mi siÄ™ odwaga z jakÄ… zmienia swój image i fakt, że jest super sexy:). ZapolowaÅ‚am na dwa malowidÅ‚a tej Å›licznej artystki. Co ciekawe nie bÄ™dzie to ciężki, ekstrawagancki makeup (jak mogÅ‚oby siÄ™ wydawać). W Sephorze, w Pizie za pomocÄ… sympatycznej dziewczyny z niebieskÄ… pomadkÄ… na ustach:),  wybraÅ‚yÅ›my dwa kosmetyki: rozjaÅ›niacz i pomadkÄ™.


Killawatt
Freestyle highliter Duo
Mean money/ Hustla Baby

Tutte le amiche mi dicevano: Prendi un illuminante, prendi un illuminante. OK, l'ho preso!:) E quando ho visto tutto questo oro ero spaventatissima!;) Riri ha spolverato sui nostri volti oro:). Sapete che non sono molto esperta nel trucco, ma anche un gatto come me sapeva usare questo prodotto: sulla punta del pennello ho messo il colore d'oro e ho illuminato la parte alta delle guance. Il resto l'ho modellato con un altro colore dell'illuminante. Questo cosmetico sara' ottimo anche con un ombretto. E' molto pigmentato, ma nello stesso tempo leggero:).

Wszystkie znajome mówiły mi: Weź rozjaśniacz, weź rozjaśniacz, OK! Wzięłam!:) I gdy zobaczyłam złoto byłam przerażona!;) Riri obsypała nas wszystkie złotem;). Wiecie, że nie jestem ekspertką od makijażu, ale nawet ja potrafiłam pomalować się tym kosmetykiem: na pędzel nałożyłam złoty kolor i rozjaśniłam nim wysoką część kości policzkowych. Policzki wymodelowałam drugą częścią rozjaśniacza. Kosmetyk świetnie sprawdzi się również jako cień to oczu. Jest bardzo napigmentowany, ale jednocześnie lekki:).

Mattemoiselle
Plush Matte lipstick
Ma'damn

Con il rossetto e' stato molto piu' facile;). Questo denso, super pigmentato, stretto rossetto e' super longlasting. Non si mangia e non secca le labbra. E' comodissimo da usare. Ho scelto il rosso profondo che sara' ottimo non solo per eventi speciali, ma anche semplicemente quotidianamente!:)

Z pomadką było już o wiele łatwiej;). Ta gęsta, super napigmentowana, wąska szminka jest super trwała. Nie zjada się i nie wysusza ust. Jest bardzo wygodna w aplikacji. Wybrałam głęboką czerwień, która świetnie sprawdza się nie tylko na specjalne okazje, ale po prostu na co dzień!:)

Mi sono piaciuti molto tutti questi cosmetici, hanno un design stupendo, sono di ottima qualita' e sono super moderni: sia nei colori, che il modo di usarli. Volentieri proverei anche altri prodotti. Con Fenty makeup, Vi sentirete belle e sexy!:)

Bardzo spodobały mi się te kosmetyki, mają świetny design, są bardzo dobrej jakości i są super nowoczesne, zarówno w palecie barw, jak i w sposobie ich użycia. Z chęcią wypróbowałabym również inne. Z Fenty makeup poczujecie się super zadbane i sexy!:)

0 comments commenti: