My april lingerie

20.4.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel venerdi!:) Chi porta limoncello ... porta il weekend!:) La crema di limoncello risolve tutti i problemi, anche quelli della biancheria ... ;)

Hej Koty, witajcie w piątek!:) Kto przynosi limoncello ... przynosi weekend!:) Krem z limoncello rozwiązuje wszystkie problemy, również te związane z bielizną ... ;)

Ognuna di noi, non importa come si veste, se ha della biancheria intima carina si sente meglio. Qual e' la mia questo mese? Floreale e romantica:). E' vero che questo tipo di intimo non ti modellera' nessuna parte del corpo, ma Vi sentirete un'altra volta che se aveste vent'anni!:) Purtroppo non Vi faro' la sfilata, perche' il completino e'abbastanza scoperto e il mio fidanzato mi ha proibito di mostrarmi nuda nella rete;)), ma credetemmi sulla parola: sta molto bene.

Każda z nas nieważne w co jest ubrana, gdy ma pod spodem ładną bieliznę, czuje się lepiej. Jaka jest moja w tym miesiącu? Kwiatowa i romantyczna:). To prawda że ten typ bielizny nie wymodeluje Wam żadnej części ciała, ale poczujecie się znowu, jakbyście miały dwadzieścia lat!:) Niestety nie będzie pokazu na mnie, bo komplet jest dość prześwitujący i narzeczony zabronił mi pokazywać się nago w sieci;)), ale wierzcie mi na słowo, że bardzo fajnie się układa.

Il mio completino e' di Intimissimi, ma ne troverete di simili qui. Adesso alcuni sono con il 60% di sconto!:)
Mój komplet jest z Intimissimi, ale podobne znajdziecie tutaj, niektóre mają teraz 60% zniżki!:)

Buon weekend Gatti!:)
Miłego weekendu Koty!:

0 comments commenti: