Glorious sunday

22.4.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, come Vi passa la domenica? Io oggi ho sentito le parole piu' belle dal mio fidanzato: "Musetto, (Lui mi chiama cosi, come si chiamava questo tipo di A Team, del quale ero innamorata per tutta la vita!;)), guarda oggi come ti muovi bene!" Ed era vero. Credo nelle preghiere per un'altra persona, so che mi guardano i Gatti da diversi momenti della mia vita, so anche che tanti si ricordano di me quando parlano con "Quello da Su'", volevo ringraziarvi, perche' la passeggiata di oggi era bella anche grazie a Voi!:) Grazie!:)

Hej Koty, jak mija Wam niedziela? Ja usłyszałam dziś najpiękniejsze słowa, jakie mogłam od mojego narzeczonego: "Buziaczku, (On nazywa mnie Buźka jak ten typ z Drużyny A, w którym kochałam się pół życia!;)), zobacz jak dziś świetnie chodzisz!" I to była prawda. Wierzę, w modlitwy za drugą osobę, wiem że zaglądają do mnie Koty z różnych momentów mojego życia, wiem że wiele osób o mnie pamięta gdy rozmawia z Tym z Góry, chciałam Wam bardzo podziękować, bo dzisiejszy spacer po parku był udany również dzięki Wam!:) Dziękuję!:)

Bambi!

Siamo noi fra quarant'anni:).
To my za czterdzieści lat:).

Pausa Stop:).

Spero che Vi siano piaciute le mie cartoline. Tenete duro domani Gatti, ce la farete!:)
Mam nadzieję, że moje widokówki trochę Wam się spodobały. Trzymajcie się jutro dzielnie Koty! Dacie radę!:)

2 comments:

  1. Życzę wielu udanych spacerków:)otoczenie piękne,zielone,wiosenne i optymistyczne.Pozdrawiam

    ReplyDelete