Barcelona bra by Tezenis

26.9.18 PMC 0 Comments

Barcelona bra by Tezenis

Morning Everyone, after two days the fire in Tuscany is over. I hope that I will forget about it very soon ... It's wednesday morning and we all reborned from the dust. I'm saying hello today mainly to all the ladies:). When I was a kid, I had to spend some time in not very beautiful places like hospitals.  In the begining of the 90's rare genetic disease like mine, were not well known, so nobody knew what I had. I remember thousands of doctors eyes that were watching my body like some kind of vivisection;). The more I was getting older, more I felt weird with male doctors, it's never easy to spoil in front of uknown man, even if it's your doctor. So, to sdramatize all event, during my doctor visits I am wearing ... strange panties!:) With strange word on the back like "sex", "kisses" , "doll" (once I had svarovsky cristals on my back and it was a disaster because this medical machine with x rays didn't worked out!:) and I observe the reaction. They usually smile and everything goes more easy: if you are a Butterlfy and had to spoil in front of unknown man, try it, you will smile as I do;)). My grandma has funeral clothes always ready, and I have hospital panties always ready;). Today we will talk about a very popular piece of lingerie here, a bra, model Barcelona from Tezenis.

Buongiorno a Tutti, dopo due giorni il fuoco in Toscana è finito. Spero davvero che lo scorderò presto ... E' mercoledi mattina e siamo tutti rinati dalle ceneri. Oggi dico ciao soprattutto alle signorine:). Quando ero bambina, ho dovuto passare un po' di tempo in posti non tanto belli, negli ospedali. All'inizio degli anni '90 le malattie genetiche non erano molto conosciute, perciò nessuno sapeva dirmi cosa ho. Mi ricordo centinaia di occhi maschili che guardavano il mio corpo come durante una vivisezione;). Più diventavo grande, più mi sentivo strana con dottori maschi: non è mai facile spogliarsi di fronte ad un uomo sconosciuto, perfino se si tratta del tuo dottore. Allora per sdrammatizzare tutto l'evento durante le mie visite porto ... strane mutande!:) Con una strana parola dietro, tipo "sex", "kisses" o "doll" (una volta avevo mutande con cristallini svarovsky ed era un disastro perché la macchina dei raggi x non voleva funzionare!:)) e poi osservo le reazioni. Sorridono spesso e tutto fila più facilmente: se sei una Farfalla e devi spogliarti di fronte ad un uomo sconosciuto, prova, sorriderai come sorrido io ;)). La mia nonna ha i vestiti per il suo funerale sempre pronti, io le mutande per l'ospedale;). Oggi parleremo di un hit, il bra modello Barcelona di Tezenis.
Barcelona Bra Tezenis

I think girls and women love it because it's universal and very comfortable. It's a microfibra triangle bra, with ultrasoft performed cups and adjustable straps and four position triple hook. Perfect if you are looking for light and easy wear lingerie. We can choose from 5 colors, I've took viola one.

Penso che le ragazze e le donne lo amano, perché è universale e molto comodo. E' un triangolo push up in microfibra senza ferretto con coppa ultra soft, leggero e confortevole. Perfetto se cercate qualcosa di comodo e leggero. Possiamo scegliere fra cinque tonalià. Io ho preso quello viola.
Barcelona Bra Tezenis
Barcelona Bra Tezenis
Barcelona bra by Tezenis
Barcelona Bra Tezenis
Barcelona Bra Tezenis

You can find it here:
Lo potete trovare qui:

Kisses
Baci

0 comments commenti: