Happy friday

11.5.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, se mi chiedee se i miracoli sono possibili, Vi diro', certo di si!:) Stamani nel reparto di chirurgia e' successo un piccolo miracolo quando alle 7.30 di mattina ho sentito che tutto e' OK e posso andare a godere la vita, pubblicamente ho confessato l'amore al dottore, sono corsa dai miei amici con le buone notizie e dal parrucchiere. Dopo sono andata al mare, perche' dove se non la' festeggiare la vita?:)

Hej Koty, czy cuda są możliwe? Oczywiście, że tak!:) Dziś jeden mały cud zdarzył się na chirurgii w szpitalu w Pizie!:) Gdy o 7.30 rano usłyszałam, że wszystko jest OK i mogę iść cieszyć się życiem, publicznie wyznałam lekarzowi miłość, pobiegłam do przyjaciół z dobrą nowiną, a potem do fryzjera. Następnie udałam się nad morze, bo gdzie jeśli nie tam świętować życie ...
Da Lui, per me, per sempre.
Od niego, dla mnie, na zawsze.


Buon weekend Gatti!:)
Miłego weekendu Koty!:)
PS. Life is beautiful. 

2 comments:

  1. Ale fajnie nad morzem, super błękity, turkusy itd.A kapelusik melonik ekstra.:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Dzięki Kocie!:) Kapelusz jest z działu męskiego!:) pozdrawiam

    ReplyDelete