Nude makeup by Sephora

3.5.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, mi avete sentito ieri a mezzogiorno? Ero io, senza anestesia:). Se non ci fosse stato il mio fidanzato che mi teneva forte la mano, forse sarei esplosa nell'universo:). Scherzo ... Sorprendemente sopporto bene il dolore fisico. Ma la medicina migliore per ogni tipo di dolore sono gli abbracci e i sorrisi degli amici:), e subito dopo lo shopping a Sephora;). Vi ho lasciato l'altro ieri al buio, ma oggi torno con dei colori. Sempre piu' spesso nel trucco scelgo colori beige o tonalita' cioccolata. Questa volta a Sephora ho scovato una palette e un rossetto liquido.

Hej Koty, sÅ‚yszeliÅ›cie mnie wczoraj koÅ‚o poÅ‚udnia? To byÅ‚am ja, bez znieczulenia:). Gdyby mój narzeczony nie trzymaÅ‚ mnie za rÄ™kÄ™, chyba odleciaÅ‚abym w kosmos:). Å»artujÄ™ ... zaskakujÄ…co dobrze znoszÄ™ ból fizyczny. Ale, ale na najwiÄ™ksze bóle najlepszym lekarstwem sÄ… uÅ›ciski 
i uÅ›miechy przyjaciół i znajomych:), a zaraz potem shopping w Sephorze;). ZostawiÅ‚am Was przedwczoraj w ciemnoÅ›ci, a witam siÄ™ z Wami kolorami. Coraz częściej wybieram w makijażu beże 
i odcienie czekolady. Tym razem w Sephorze wybrałam paletkę oraz szminkę w płynie.

Miniature Palette Cookie

Qui la palette Cookie e' un vero hit. Contiene sei ombretti con finitura matt o luccicosa. La palette e' molto pigmentata e i colori sono super intensi. Siccome e' piccola e si chiude con una piccola calamita, puo' seguirci ovunque. La mia amica ha detto che non troveremo una palette migliore a questo prezzo ed e' vero. Mi piacciono molto i nomi appetitosi degli ombretti: vanilla, biscuit, penaut, caramel, cocoa, popcorn. Se e' piaciuta anche a Voi, la troverete qui: Cookie Palette.

Paletka jest tutaj prawdziwym hitem. Zawiera sześć cieni matowych albo o lÅ›niÄ…cym wykoÅ„czeniu. Jest super napigmentowana, a odcienie bardzo nasycone. Ponieważ jest niewielka, zamykana na magnesik, może  z nami wszÄ™dzie podróżować. Moja znajoma stwierdziÅ‚a, że nie znajdziemy lepszej palety w tej cenie i miaÅ‚a racjÄ™. Bardzo sposobaÅ‚y mi siÄ™ apetyczne nazwy kolorów: vanilla, biscuit, penaut,caramel,cocoa, popcorn. Znajdziecie jÄ… tutaj: Cookie Palette.

Cream Lip Stain
Pink Peony 33

Il rossetto liquido ha una tenuta super lunga ed e' facilissimo da applicare. Idrata subito e dona colore alle labbra, ma ho notato che dopo un po' di tempo le secca un po', sara' bene metterci una base sotto. I diversi colori del rossetto li troverete qui: Lipstain.

Płynna szminka jest bardzo łatwa do nałożenia, natychmiast nawilża usta i nadaje im kolor, niestety po dłuższym noszeniu zauważyłam, że lekko je wysusza, warto nakładać pod nią bazę.
W różnych kolorach znajdziecie je tutaj: Lipstain.

Buon pomeriggio Gatti:).
Miłego popołudnia Koty:).

2 comments:

  1. "Paula", jaka to piękna, choć smutna książka.

    ReplyDelete