Jardin Bracelet from Brosway

8.5.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, per me e' una settimana di brutte sorprese. Per equilibrare questa cosa non bella, il mio fidanzato e gli amici questa settimana mi fanno piccole e allegre sorprese:). Non so Voi, ma io porto la bigiotteria che dice qualcosa di me stessa. E' cosi alcuni dicono che che le perle e i fiori mi stanno bene:). Brosway e' un marchio italiano, che crea carinissima bigiotteria non solo d'oro o d'argento, ma anche in metallo con perle, pietre preziose o cristalli swarovsky. Questo braccialetto dovrebbe portarmi fortuna ... :)

Hej Koty, dla mnie to tydzieÅ„ brzydkich niespodzianek, aby zrównoważyć to co nieprzyjemne, mój narzeczony i przyjaciele robiÄ… mi w tym tygodniu maÅ‚e i wesoÅ‚e niespodzianki:). Nie wiem jak Wy, ale ja noszÄ™ biżuteriÄ™, która coÅ› o mnie mówi. I tak, podobno kwiaty i perÅ‚y bardzo do mnie pasujÄ…:).  Brosway to wÅ‚oska marka tworzÄ…ca Å›liczna biżuteriÄ™ nie tylko ze srebra 
i złota, ale też z metalu połączonego z perłami, kamieniami szlachetnymi albo kryształkami swarovsky. Bransoletka ma mi przynieść szczęście ... :).

Se fiori e perle stanno vicino anche al Vostro cuore, qui troverete braccialetti come questo:
Jeśli kwiaty są Wam bliskie, podobne znajdziecie tutaj:

:*

0 comments commenti: