May vintage shopping

26.5.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel sabato!:) ecco i miei tesori vintage per questo mese ...
Hej Kotki, witajcie w sobotÄ™!:) Oto moje majowe skarby vintage w tym miesiÄ…cu ...

Fifties Sixties Purse

La borsa e' degli anni cinquanta e sessanta, e unico modello nel suo genere: "Elle". Sono cosi curiosa che tipo di signora la portava a Pisa per passeggiare. Certe cose, anche se sono solo cose, per me hanno una certa magia.

Torebka jest z lat pięćdziesiątych, sześćdziesiątych, to jedyny w swym rodzaju model "Elle". Jestem bardzo ciekawa jaka to włoska pani spacerowała z nią po Pizie. Pewne rzeczy, pomimo, że to tylko rzeczy są dla mnie magiczne:).

High Ladies Shoes

Per la meta' della mia vita ho portato stivali rossi di velluto, qualcosa mi dice che per l'altra meta' portero' questi bianchi ...

Przez pół życia nosiłam czerwone kozaki z zamszu, coś mi mówi że drugą połowę przechodzę w tych białych ... ;)

English Clock

From Bond Street, London.
Limoges

Come ogni signorina in eta' avanzata della provincia Toscana, anch'io colleziono la porcellana, a rose, di Limoges:).
Jak na każdą starszą panią z toskańskiej prowincji przystało, kolekcjonuję porcelanę, w róże od Limoges:).

Kitchen desk

Sono io su questo tagliere;).
To ja jestem na tej desce;).
Book

Un altro orfano salvato dall'antiquariato ... storia super amorosa.
Kolejna sierota uratowana z antykwariatu ... historia super miłosna.

Buon pomeriggio Gatti, che il tempo passi lentamente ... :)
Miłego popołudnia Koty, niech czas wolno płynie ... :)

0 comments commenti: