Pearls neckle from Morellato

18.5.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nella migliore giornata della settimana!:) Se Vi capitera' di essere sotto la Torre Pendente a Pisa, noterete proprio di fronte alla piazza un complesso in stile medievale, con dei castelli: e' il mio ospedale:). E' la', da diversi studi, che vedo un bel panorama sulla Torre di Pisa. Tutto questo e' adorabile, ma ero davvero contenta che oggi ho visto il mio dottore per l'ultima volta.  L'ho fatto piangere. Dalle risate. Ha chiesto al mio fidanzato "Ma sua moglie e' sempre cosi?" Certo di no, erano le sette di mattina, quando mi risveglio davvero e' solo peggio;). Proprio durante la mia visita sono venuti alcuni studenti di medicina spaventati per gli esami. Per ammorbidire il dottore-professore, gli ho regalato le mie poesie. Qualcosa mi dice che tutti sono passati;). Dopo queste ultime settimane ho meritato un premio:). Ho trovato una bellissima collana di perle (come sapete ho una mini collezione) di Morellato. Non e' una tipica collana di perle, perche' ha uno charm. Forse a qualcuno sembrera' un po naif, ma secondo me e' molto raffinata.

Hej Kotki, witajcie w najlepszy dzień tygodnia!:) Jeśli zdarzy Wam się być pod Krzywą Wieżą w Pizie, spójrzcie na oddalony o dwa metry olbrzymi kompleks, w stylu średniowiecznych zamków, to mój szpital:). To właśnie tam, z różnych gabinetów lekarskich mam widok na Krzywą Wieżę, bywa uroczo, ale ucieszyłam się, że dziś po raz ostatni widzę się z doktorem, którego doprowadziłam do łez. Ze śmiechu. Zapytał mojego narzeczonego, czy "Pani żona zawsze taka jest?". Jasne, że nie, była siódma rano, gdy się rozbudzę jest tylko gorzej;). Akurat podczas mojej wizyty przyszli przerażeni wizją egzaminu studenci medycyny. Aby nieco rozmiękczyć doktorka profesorka, podarowałam mu moje poezje. Coś mi mówi, że wszyscy zdali:). Po ostatnich tygodniach zasłużyłam na nagrodę:). Znalazłam piękny naszyjnik z pereł (jak wiecie mam mini kolekcję:) od Morellato. Nie jest to typowy naszyjnik z pereł, bo ma charm. Być może komuś wyda się nieco naiwny, ale moim zdaniem jest bardzo wyrafinowany.

Le collane di perle le troverete qui.
Naszyjniki z pereł znajdziecie tutaj.

Gatti, domani viene la mia zia Lucia (senza risultati provo a corrompere sua figlia, raccontandole della trilogia di Grey;)) Andro' anche a vedere una mostra di ceramica a Pisa. Purtroppo non vedro' il matrimonio reale. Non vedro' se Meghan ha detto di si. Se Carlo e' svenuto. Se la Regina aveva un vestito colore fluorescente e Camila mostrava i suoi denti. Chi sa cosa sara', chi sa ... Life is beautiful;). Buon weekend Gatti!:)
Jutro Koty, odwiedza mnie ciocia Lucia (nieskutecznie próbujÄ™ zwieść jej córkÄ™ na zÅ‚Ä… drogÄ™ opowiadajÄ…c o trylogii Greya;)), bÄ™dÄ™ też na pokazie ceramiki w Pizie, niestety chyba przegapiÄ… królewski Å›lub. Czy Meghan powiedziaÅ‚a tak? Czy Karol zemdlaÅ‚? Czy Królowa miaÅ‚a wdzianko w kolorze fluorescencyjnym, a Camila zgrzytaÅ‚a zÄ™bami? Kto wie, kto wie co bÄ™dzie ... 
Life is beautiful;).Miłego weekendu Koty!:)

2 comments:

  1. Jutro będzie się działo:)ale myślę,że cyrk z powodu ślubu jest przesadzony a młodzi chcieliby żeby już był poniedziałek.......Miłego,leniwego weekendu.Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, cyrk to dobre słowo;) pozdr

      Delete