Saturday clouds

5.5.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti!:) Per il buongiorno Vi svelo un segreto: sono un cane. Conosciete il Vostro segno nel oroscopo cinese? Io si, e sono proprio questa creatura simpatica a quattro zampe. Penso che nel mondo sia piu' facile vivere ed essere un gatto, sono indipendenti e vanno dove li pare. E fanno pipi negli armadi delle persone che non li piacciono;). O forse io sono semplicemente un gatto nato come cane?;) O forse ho mille facende da fare a Pisa, ho fretta e dobbiamo proprio andare Gatti?:) 
Ti vedo...

Hej Koty!:) Na dzień dobry zdradzę Wam sekret: jestem psem. Znacie swój znak w horoskopie chińskim? Ja tak i jestem właśnie tym czworonożnym, sympatycznym stworzeniem. Myślę, że na świecie łatwiej jest być kotem, są niezależne i chodzą gdzie chcą. I sikają do szaf ludziom, których nie lubią;). A może ja po prostu jestem kotem urodzonym jako pies?;) A może, po prostu mam tysiąc małych spraw do załatwienia w Pizie i musimy już jechać Koty?:) Widzę Cię ...

Ciao Paolo ...

Il viaggio non sara' veloce ma adorabile;).
Podróż może nie minie nam szybko, ale będzie urocza;).

Il mio posto.
Moje miejsce.

Quando ero piu' giovane mi innamoravo di due tipi di maschi: con i capelli lunghi o calciatori. Goooool!:)
Gdy byłam młodsza kochałam się w dwóch rodzajach chłopaków: z długimi włosami albo w piłkarzach. Gooool!:)

Pisa.

Pausa per comprare la borsetta sotto la Torre ...
Przystanek na torebeczkę spod Wieży ...

o la Torre proprio ...
albo samÄ… Wieżę ... 

Tempo di tornare a casa Gatti ...
Czas wracać do domu Koty ...

Buona serata ...
Miłego wieczoru ...

0 comments commenti: