Beautiful saturday mess

9.6.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel sabato!:) Ultimamente sono tutta incasinata. Da giovedi, ad oggi (?!) qui ci sono temporali, da tre giorni ho una leggera febbre (ormoni), facebook nelle novita' mi  mostra eventi di una settimana fa e mi scrive che non ho piu' accessibilita' alle mie foto (?!), mangio solo marmellata di arance da Antonio (mi porto il barattolo perfino in bagno;), la notte sogno gatti che vogliono essere coccolati, il tempo vola e io sono in mezzo alla strada con una gamba a destra, l'altra a sinistra e non so cosa fare con me stessa per non impazzire;). Alla fine sono andata a Pisa ...

Hej Koty, witajcie w sobotę!:) Ostatnio chodzę skołowana. Od czwartku, do dziś (?!) trwa u nas burza, od trzech dni mam lekko podwyższoną temperaturę (hormony), facebook w aktualnościach pokazuje mi wiadomości sprzed tygodnia i pisze, że nie mam dostępu do moich zdjęć (?!), żywię się tylko marmoladą z pomarańczy od Antonio (ze słoikiem chodzę nawet do łazienki;), śnią mi się koty, które chcą aby je głaskać, czas leci do przodu jak szalony, a ja stoję po środku w rozkroku i myślę co by tu ze sobą zrobić, aby nie zwariować;). Na początek pojechałam do Pizy ...

Io e la mia rosa solare ;).
Ja i moja słoneczna róża ;).

E' venuto fuori che per due settimane non ho preso Vanity Fait (davvero sono passate gia' due settimane!??). Hello Elle ...

Okazało się, że przed dwa tygodnie nie odbierałam Vanity Fair (naprawdę minęły już dwa tygodnie!??). Hello Elle ...

Hello Emily ...

Dal cielo cadevano oggi fiorellini gialli ... sul serio!:)
Z nieba padały dziś żółte pachnące kwiatki ... poważnie!:)

Hey figo in maglina rossa, che sei?;) Ma la vera domanda e' chi e' la donna che ti sta dietro?!
Hej przystojniaku w czerwonej koszulce, kim jesteś?;) Ale prawdziwe pytanie brzmi: kim jest ta kobieta, która za tobą podąża?!

Piu' piccolo, piu' bravo. Come sempre.
Najmniejszy, najdzielniejszy. Jak zawsze.

Non dimentico mai della colazione sana ;).
Nigdy nie zapominam o zdrowym śniadaniu ;).

Pisa.

Arno. 

La felicita' porta il colore viola;). Non so quando la prossima volta faro' shopping perche' tre volte di seguito ho scrito male il pin e la "carta e' stata bloccata". Hyhy.
Szczęście ma kolor fioletowy ;). Nie wiem kiedy po raz kolejny udam się na zakupy bo trzy razy źle wpisałam pin i "karta została zablokowana". Hyhy.

Quando osi mangiare con gli adulti, comportati da adulta ...
Kiedy wychodzisz jeść z dorosłymi, zachowuj się jak dorosła ...

E' tempo di tornare a casa
Czas wracać do domu ...

Forse ultimamente sono su una giostra della vita, che impressioni pero' ... ;) Baci Gatti!:) 
Może ostatnio jest jak na karuzeli, ale za to jakie wrażenia ... ;) Buziaki Koty!:)

2 comments:

  1. Super zdjęcia Pizy nad rzeką. Pozdrawiam

    ReplyDelete