Romantic Rose Cien makeup

19.6.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti! E' difficile essere una donna nel nostro mulino, perfino se non seguo tutte le partite so qual e' il risultato, per esempio dal mio vicino di casa di vent'anni, il quale per la gioia di un goal rovina la porta del suo appartamento. Da un altro di quarant'anni so anche che l'arbitro e' una m ... e che questo rigore non dovrebbe esserci. Ma mi chiedo, davvero voglio sapere tutto questo? No. Andiamo in bagno o in cucina e parliamo del trucco:). E' cosi carino spendere poco e avere buoni trucchi. E' possibile? Certo che si. Fra i pomodori, le fragole e i croissant sono cascati nel mio cesto della spesa i nuovi trucchi di Cien e l'ultima tunica estiva di Heidi Klum:).

Hej Koty! Ciężko być kobietą, w naszym młynie, nawet jeśli nie oglądam wszystkich meczy i tak wiem jaki jest wynik, na przykład od dwudziestoletniego sąsiada, który z radości rozwala drzwi swojego mieszkania. Wiem też, kim jest sędzia, bo powiadamia mnie o tym czterdziestoletnie sąsiad, wiem nawet, że tego karnego powinno nie być. Ale czy ja to wszystko chcę wiedzieć? Nie. Chodźmy do łazienki albo kuchni się pomalować;). Jak miło wydać dosłownie kilka euro na dobre kosmetyki do makijażu. Da się? Jasne, że tak. Pomiędzy pomidory, truskawki i rogaliki wpadły do mojego koszyka najnowsze malowidła z Lidla i oczywiście letnia tunika od Heidi Klum ;).

Volume and Curl Mascara
All in one Booster Mascara

Ho preso due mascara, di piu' mi piace la versione rosa: ha la spazzola a forma di croissant, leggermente incurvata e solleva le ciglia aprendo l'occhio. Il secondo mascara, in una confezione nera, e' super leggero anche se il suo nome non lo indica;). Ho ciglia molto dure e su di me era praticamente invisibile. Prendete la versione rosa Gatti.

Dwa tusze do rzęs, bardziej do gustu przypadła mi różowa wersja: ma szczoteczkę w kształcie rogalika, delikatnie podkręca i unosi rzęsy, lekko otwiera oko. Druga, maskara w czarnym opakowaniu jest super delikatna, choć jej nazwa tego nie wskazuje;). Mam bardzo sztywne rzęsy i u mnie była praktycznie niewidoczna. Zapolujcie na różową w kwiaty.

Perfect Eye and Makeup Primer
Liquid Conclear Perfect Finish, Medium

Due buoni trucchi per l'occhio: con la base sotto gli ombretti il trucco davvero dura piu' a lungo e si spalma bene, illumina anche la zona sotto le sopracciglia. In teoria dovrebbe anche mascherare le borse sotto gli occhi, a me non ha funzionato, ma io ormai sono una vecchia;). Vi consiglio caldamente l'illuminante con l'applicatore a forma di pallina. Dona alla pelle un aspetto sano e riposato, il colore "medium" non e' troppo scuro. Tutti e due questi cosmetici sono davvero buoni.

Bardzo fajne dwa kosmetyki do oka: baza pod cienie, powoduje że rzeczywiście ładnie się rozprowadzają i delikatnie otwiera łuk brwiowy. Ma też teoretycznie maskować worki pod oczami, mi ich nie zatuszowała, ale ja stara kobieta jestem;). Bardzo Wam polecam świetny rozświetlacz pod oczy z okrągłą gąbeczką jako aplikatorem. Nadaje skórze zdrowy wygląd, a kolor "medium" nie jest ciemny. Obydwa kosmetyki są baaardzo dobre:).

Lip GLoss
Rich Magenta, 13

Sulle labbra ho un lip gloss quasi invisibile, colore rosa chiaro:).
Na ustach prawie niewidoczny, jasno różowy lip gloss:).

Gatti, non sono sicura se seguiro' molto attentamente la partita della Polonia stasera, ma qualcosa mi dice che sapro' il risultato lo stesso;). Baci e forza!
Koty, nie wiem czy będę bardzo uważnie śledziła dzisiejszy mecz reprezentacji Polski, ale coś mi mówi że i tak będę wiedziała jaki jest wynik;). Buziaki i forza!

2 comments:

  1. Fajny korektor z gąbeczką, muszę wypróbować

    ReplyDelete
  2. Korektor jest najlepszy z tych wszystkich kosmetyków:)

    ReplyDelete