June basket bag

8.6.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nella migliore giornata della settimana:). A volte, come tante donne mi torturo a casa, ieri tutto il pomeriggio e la sera avevo addosso i leggins snellenti e sollevanti: Gatti mi sentivo come un salame. Oggi con piacere mi sono messa un vestito e subito mi sono sentita ... libera!:) Sicuramente sapete cosa intendo;). Da quando sono un po' country spesso porto camicie a quadri, jeans, vestiti e ... cesti!:) Questo e' di due anni fa, ma e' ancora molto buono. E' capiente e si chiude a sacco. Forse anche Voi, da qualche parte in cantina o in un armadio, avete dimenticato qualche bellissimo cesto che merita d'essere ricordato?:)

Hej Koty, witajcie w najlepszy dzieÅ„ tygodnia:). Czasem, jak wiele kobiet torturujÄ™ siÄ™ w zaciszu domu, wczoraj caÅ‚e popoÅ‚udnie i wieczór miaÅ‚am na sobie legginsy wyszczuplajÄ…co ujÄ™drniajÄ…ce, Koty czuÅ‚am siÄ™ jak salami, dzisiaj z przyjemnoÅ›ciÄ… zaÅ‚ożyÅ‚am sukienkÄ™ i od razu poczuÅ‚am siÄ™ ... wolna!:) Na pewno wiecie o co mi chodzi;). Od kiedy jestem trochÄ™ country, noszÄ™ koszule w kratkÄ™, jeansy sukienki oraz ... koszyki!:) Ten jest sprzed dwóch lat, ale nadal sprawdza siÄ™ bardzo dobrze. Jest pojemny i ma zapinanie na worek. Być może i Wy, gdzieÅ› na strychu lub w zapomnianej szafie macie piÄ™kny koszyk, o którym warto sobie przypomnieć?:) 

Buon pomeriggio!:)
Miłego popołudnia!:)

0 comments commenti: