Powerful lovely saturday

2.6.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel sabato!:) Oggi in Italia festeggiamo la Festa della Republica, c'e' motivo di festeggiare, perche' anche se non sembrava possibile, ma da due giorni abbiamo un governo nuovo:). Una giovane e nuova squadra. Mi dispiace un po' per loro, perche' li aspetta un compito difficile di pulire il caos che hanno creato i loro "bravi" predecessori, non penso qui solo ai politici italiani. Anche se non posso ancora votare per tutte le elezioni, quando posso voto sempre e seguo attentamente le vicende politiche. Pero' penso che la politica di oggi e' un buio totale e un posto per niente bello, allora non voglio starci dentro piu' del necessario:).

Hej Koty, witajcie w sobotÄ™!:) DziÅ› w Italii obchodzimy ÅšwiÄ™to Republiki, jest co Å›wiÄ™tować, bo choć nic tego nie wskazywaÅ‚o, od dwóch dni mamy nowy rzÄ…d:). MÅ‚odÄ…, zupeÅ‚nie nowÄ… drużynÄ™. TrochÄ™ im współczujÄ™, bo czeka ich trudne i żmudne zadanie posprzÄ…tania baÅ‚aganu, spowodowanego przez jakże "zdolnych" poprzedników, nie myÅ›lÄ™ tu tylko o wÅ‚oskich politykach. Choć jeszcze nie mogÄ™ uczestniczyć we wszystkich wyborach, gdy mogÄ™ zawsze gÅ‚osujÄ™ i uważnie Å›ledzÄ™ scenÄ™ politycznÄ…. Jednak polityka dziÅ›, to wedÅ‚ug mnie totalny mrok i nie piÄ™kne miejsce, w którym nie chcÄ™ przebywać, bywam wiÄ™c tam na krótko:). 

La vita piu' bella e' quella in armonia con se stessi e la natura. La mattina siamo andati a Pisa ...
Najpiękniejsze życie, to takie w zgodzie z samą sobą oraz naturą. Ruszyliśmy do Pizy ...


La cosa piu' importante e' mangiare una colazione sana ... ;)
Najważniejsze to zjeść zdrowe i pożywne śniadanie ... ;)

Pisa.

Volevo farvi un filmino con le campane della mia preferita torre pendente a Pisa. Chi fa i film piu' stupidi nella rete? Io:). Appena ho iniziato a girare le campane hanno smesso di suonare. Saranno i sette secondi piu' emozionanti della Vostra vita!:) 

ChciaÅ‚am nakrÄ™cić dla Was film, przy mojej ulubionej, drugiej i mniej znanej Krzywej Wieży. Kto krÄ™ci najgÅ‚upsze filmiki w sieci? Ja:). To najbardziej emocjonujÄ…ce siedem sekund Waszego życia!:) 
"Oczywiście dzwony gdy zaczęłam je filmować przestały bić".

Uomo super sexy e' quello che aiuta.
Mężczyzna super sexy, czyli taki który pomaga.

E' tempo di tornare a casa Gatti ...
Czas wracać do domu Koty ...

Gatti, domani mi aspetta un pranzo domenicale con il mio suocero. Mi piace, e' un nonnetto molto curato ed elegante. Ultimamente ha detto: Davvero io non lo capisco, questo mio figlio non si rasa mai, ma come fa la povera Paulina a baciarsi con lui.;)
 In qualche modo ce la facciamo!!;)

Hej Koty, jutro czeka mnie niedzielny obiad z teÅ›ciem. LubiÄ™ go, jest zadbanym i eleganckim starszym panem. Ostatnio stwierdziÅ‚: Ja nie wiem, ten mój syn wcale siÄ™ nie goli, ja nie wiem jak ta biedna Paulina siÄ™ z nim caÅ‚uje.;) 
JakoÅ› dajemy radÄ™!!;)

Viva l'Italia e viva l'amore. Quello vero.
Niech żyje Italia i miłość. Ta prawdziwa.

2 comments:

  1. Dzieje się politycznie we Włoszech,oby nowy rząd dał radę.Zdjęcie uchylonych drzwi...bardzo tajemnicze:)Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Oby Kocie, masz rację, wszyscy jesteśmy tu ciekawi jak wszystko pójdzie, ale pierwszy krok został już postawiony. Niech moc będzie z nami wszystkimi!:) Tajemnicze drzwi, jak Tajemniczy Ogród, dzięki!:))) buziaki

    ReplyDelete